8 липня в Україні святкуємо День сім'ї, на честь якого Vogue UA розповідає про модні бренди, які стали успішним сімейним бізнесом.
Сальваторе Феррагамо відкрив перший магазин 1912 року у своєму рідному місті Боніто. Через два роки він емігрував до США, вивчив фабричні методи, і вже до 1923 року його ім'я стало прозивним, а наявність кількох туфель Ferragamo у гардеробі вважали неймовірним престижем. Після смерті майстра 1960 року керувати компанією чоловіка почала Ванда Феррагамо, а допомагали їй шестеро дітей: Фіамма, Джованна, Фальвія, Ферруччо, Массімо і Леонардо. Сьогодні брати і сестри продовжують фамільний бізнес з допомогою вже своїх дітей. Таким чином, число спадкоємців корпорації Salvatore Ferragamo становить близько 40 осіб.
Італійка Адель Касагранде заснувала італійський магазин шкіргалантереї 1918 року, а своє знамените ім'я бізнес набув 1925-го, коли Адель вийшла заміж за Едуардо Фенді. Після Другої світової війни вся сім'я долучилася до відбудови компанії. Так, п'ять дочок – Паола, Анна, Франка, Карла і Альда – зайняли керівні посади. Навіть після того, як 1999 року Fendi купив конгломерат LVMH, провідні посади в компанії продовжують займати члени родини.
Філіппо Делла Валле заснував свою взуттєву майстерню в 1920-х роках, а згодом його онук Дієго Делла Валле перетворив її у глобальний бренд, тепер відомий як Tod's. Брат Дієго – Андреа Делла Валле також займається сімейним бізнесом, як і син Дієго, Емануеле, який обіймає посаду креативного директора бренду.
1913 року брати Маріо і Мартіно Прада відкрили в Мілані магазин шкіряних виробів Fratelli Prada. Невістка Маріо, Луїза, вступила у володіння компанією після його смерті 1958 року. А її дочка Міучча Прада приєдналася до бізнесу 1977-го і разом з виробником шкіргалантереї (а пізніше і чоловіком) Патріціо Бертеллі почала рухатися в зовсім новому напрямку. Під її керівництвом магазин відмовився від імпортних товарів на користь лінії сумок, а потім і готового одягу, так креативність Міуччі і ділова хватка Бертеллі перетворили Prada в одну з найбільш продаваних модних ліній у світі.
Оттавіо Міссоні і його дружина Розіта заснували лінію Missoni 1953-го, через п'ять років після відкриття своєї першої трикотажної майстерні в Галларатте. 1996 року Оттавіо і Розіта передали контроль над бізнесом своїм трьом дітям: Вітторіо став директором з маркетингу; Лука був дизайнером чоловічого одягу до 2008 року; Анжела була дизайнером жіночого одягу, а зайнялася дизайном чоловічого 2008 року, коли Лука став відповідальним за архіви і події компанії. Внучка Оттавіо і Розіти, Маргарита, займала посаду дизайнера аксесуарів і була моделлю в Missoni.
Італієць Джорджіо Армані заснував однойменний бренд 1975 року. На шляху становлення модного Дому Армані допомагала його сестра Розанна, яка і сьогодні займає керівні позиції в компанії. Згодом до сімейного бізнесу долучилися племінниці Джорджіо – Сільвана і Роберта, які відповідають за рекламну політику компанії і вважаються головними спадкоємицями синьйора Армані.
Джанні Версаче, який заснував однойменний бренд 1978 року, був одним з небагатьох незалежних дизайнерів, який контролював все, що стосувалося бренду: від дизайну до роздрібної торгівлі. Після вбивства Джанні 1997 року його сестра Донателла Версаче, колишній віце-президент компанії, обійняла посаду креативного директора, а старший брат Санто Версаче став генеральним директором. Донька Донателли, Аллегра, отримала 50-відсоткову частку в компанії у спадок від дядька після його смерті, а сьогодні вона працює над розвитком економічних зв'язків бренду.
Варто почати з того, що шлях становлення Александра Венга як дизайнера і почався з його сім'ї. Венг провів перший показ на весіллі свого брата, після повернення з Saint Martins, де показав 35 моделей, які він розробив спеціально для своєї невістки. Тому не дивно, що сьогодні його брат займає посаду головного директора бренду, а дружина брата – посаду генерального директора. Батько Александра контролює виробничі процеси в Китаї, а мати, яка раніше очолювала компанію, зараз займається розвитком бренду на посаді оперативного директора.