Сучасна принцеса: 5 розкішних образів Ніколи Кохлан у престурі "Бріджертонів"

Ім'я Ніколи Кохлан, зірки "Бріджертонів, зараз усюди: на Netflix якраз вийшли фінальні серії нового третього сезону, де вона — головна героїня. А ще британська акторка — велика фанатка світу моди, яка з великою відповідальністю підійшла до вибору образів напередодні прем'єри серіалу. Разом зі стилісткою Еймі Кройсділл їм вдалося знайти баланс між модними трендами, власним смаком Кохлан та її зв'язком з вигаданим світом "Бріджертонів". Роздивляємося детальніше зіркові образи.

Нікола Кохлан

Rodarte

Образ Rodarte — один із найяскравіших образів, який Кохлан представила під час низки прем'єр напередодні виходу нових "Бріджертонів". Він натхнений образом Венери Боттічеллі — одного з найвідоміших зображень жіночого тіла в історії світового мистецтва. Після хвилі хейту в соціальних мережах, який акторка почула на адресу власного тіла, цей вибір виглядає сильно та сміливо.

Misho

Дискусія про відношення до тіла у сучасному світі супроводжувала весь престур "Бріджертонів", а Нікола Кохлан, яка сама попросила режисерів додати більше відвертих сцен у фінальну версію сезону, підливала олії у цей вогонь обговорень у соцмережах. На допомогу їй нерідко приходила мода, наприклад, образ бренду Misho — чорна сукня в поєднанні з металевим корсетом, покритим золотом 24К.

Danielle Frankel

Білосніжний образ Danielle Frankel став своєрідним натяком на деталі сюжету нових "Бріджертонів". Цей весільний бренд поєднує романтизм та внутрішню силу у своїх вбраннях.

Erdem

Еймі Кройсділл, стилістка Кохлан, розповідає, що сукня Erdem стала однією з найпопулярніших саме серед фанатів. Її Нікола обрала для ірландської прем'єри. Особливість цього образу — поєднання декору у вигляді маленьких бджілок та силуету в найкращих традиціях епохи Регентства.

Sara Mrad

Реверансом у бік естетики "Бріджертонів", в якій велику роль грає колір, став образ Sara Mrad, що складався з мінісукні ніжного бузкового відтінку та розкішного кейпу в червоному кольорі.

Популярне на VOGUE