Українська дизайнерка Катя Сільченко цих вихідних буквально підірвала соціальні мережі своєю участю у шоу L'Oreal Paris Le Défilé, яке традиційно відбувається під час Тижня моди в Парижі. Разом з нею цього вечора по подіуму пройшлися Гелен Міррен, Ембер Герд і Даутцен Крес. Українському Vogue вона розповіла про підготовку до показу, його залаштунки і атмосферу.
Я перебувала в цеху разом зі своїми кравцями, коли прийшла асистентка з новиною, що мою кандидатуру затвердили для участі в показі L'Oreal Paris Le Défilé. Їй це повідомив український офіс L'Oreal Paris після перемовин з французами, яким сподобалася наша співпраця в межах Каннського кінофестивалю цього року – від якості контенту, який ми зробили, до активності в соціальних мережах.
Я погодилася одразу, але, зізнаюся, не розуміла всього масштабу цього шоу. Я не раз бувала в Парижі на різних показах, але тут зовсім інше ...
Свою підготовку я розпочала з перегляду торішнього шоу і лише тоді зрозуміла, наскільки все серйозно. Наприклад, на акторку Єву Лонгорію, яка брала участь практично відразу після пологів, тоді обвалився шквал критики за недосконалу фігуру. Це трохи налякало, адже я вперше брала участь у такому великому шоу. Хотілося, щоб все було ідеально, а підібраний образ розкривав мене і давав змогу при цьому почуватися впевнено.
Так сталося, що час підготовки до шоу L'Oreal Paris співпав з активною роботою в Києві – ми саме готували концертні костюми для Наді Дорофєєвої та Тіни Кароль – і мені просто ніколи було їсти (сміється). Гадаю, що ще в липні мій образ б на мені не зійшовся. На момент шоу я важила 53 кілограми.
Нам було з чого вибрати – там були і розкішні сукні Elie Saab, і зухвалий Balmain, і різноманітний квітковий принт, який мені наполегливо пропонували, але мені хотілося чогось мінімалістичного і акуратного. Коли я приміряла цей шовковий топ зі скульптурним вирізом, то зрозуміла – це моє. У поєднанні з цими штанами він став для мене втіленням того самого французького стилю. Його автор – Olivier Theyskens.
З волоссям теж все було непросто. Спочатку над ним працювали дві людини, потім підійшли ще троє – в результаті десять рук вирішували, що робити з моєю зачіскою. Я знову попросила щось лаконічне і запропонувала заколоти волосся, але головний спеціаліст сказав, що потрібно залишати його розпущеним, щоб не втратити фірмову хвилю. Причому, спочатку мене зробили занадто кучерявою, але потім пересадили до інших стилістів волосся, які і досягли потрібного ефекту.
Мені сподобався цей підхід, відповідальний і небайдужий. Кожен знає свою справу, немає недбалості і позиції "і так зійде". Б'юті-команда зробила все, щоб розкрити кожну з нас.
Макіяж мені зробив Слава Чайка, головний візажист L'Oreal Paris в Україні, з яким ми вже працювали в Каннах, тому він добре знає моє обличчя. Я йому дуже вдячна за те, що він зміг переконати організаторів показу не робити мені макіяж, який затвердили спочатку.
Річ у тім, що я належала до групи, яка мала бути з синіми тінями для брів і намальованою на щоці блискавкою. Однак у мене дуже глибоко посаджені очі і сині тіні "посадили" б їх ще глибше. Ми запропонували замість цього зробити синьо-сірі смокі, які в підсумку всім дуже сподобалися. Блискавка залишилася.
L'Oreal Paris Le Défilé – це був просто неймовірний досвід, де з одного боку – музика і гра барабанів, а з іншого – жінки, що надихають. Вони заряджали своєю енергетикою, відкритістю та відсутністю будь-якої зверхності. Ви б тільки почули їхній сміх. У якийсь момент я зрозуміла, що на мене сперлася Єва Лонгорія, яка поправляла незручні туфлі. Все було легко і по-дружньому.
У кінці показу ми просто розплакалися, у всіх було відчуття радості і подяки. Я до сих пір не вірю, що це все відбулося зі мною.