Кейт Мосс стала обличчям рекламної кампанії Jimmy Choo Pre-Fall 2020. На знімках британська супермодель позує у взутті з нової колекції бренду Bohemian Glamour, що ґрунтується на вінтажних елементах. У новому сезоні бренд зробив ставку водночас на комфорт, практичність, бохо-шик і гламур. У колекції представлені замшеві мюлі з торочками з кристалів, чорно-білі козаки, сандалі в грецькому стилі, босоніжки на тонких ремінцях, туфлі із заклепками й базові білі кросівки.

Кейт випромінює невимушену елегантність у вінтажному рекламному кампейні й коментує нову колекцію так: "Мені подобаються білі босоніжки з вишуканими ремінцями на високих підборах. Це взуття моєї мрії — якби я могла їх носити щодня, я б це робила".