19 лютого помер Карл Лагерфельд, який понад 35 років тому став креативним директором Chanel. Практично всі ці роки біля нього була Віржіні Віар, яка очолила модний Дім після смерті дизайнера.

Віржіні завжди була темною конячкою і не любила привертати до себе увагу. Однак з минулого року вона почала виходити разом з Лагерфельдом у фіналі показів, і саме тоді багато хто заговорив про неї, як про спадкоємицю маестро. У січні 2019 року, у фіналі шоу Chanel Couture весна-літо 2019, вона вийшла сама. Піар-служба Chanel тоді повідомила, що Лагерфельд втомився під час підготовки і погано почувається.
Насправді з Лагерфельдом Віар працює вже майже 30 років. 1987 року вона прийшла в Chanel як стажер в студію вишивання, а через чотири роки вже була запрошена на посаду студійного директора. Вірджіні Віар часто називають сірим кардиналом бренду, адже саме вона відповідає за втілення в життя ідей Лагерфельда, працює з креативною командою і контролює безліч процесів – від закупівлі тканин до перевірки якості.
Сам Карл Лагерфельд не переставав хвалити Віар, називав її тією, яка перевершила досконалість. Також він не раз повторював, що саме вона вдихає життя в його ідеї, адаптує їх під потреби сучасних жінок і не дає йому втрачати зв'язок з реальністю.
Віар можна сміливо назвати втіленням жінки Chanel – ця чорнява француженка має одночасно розслаблений і елегантний вигляд, любить денім, вільні піджаки, а її зачіска миттєво видає в ній жительку Парижа. Хоча виросла вона в Діжоні, Бургундія. У своїх рідкісних інтерв'ю Віржіні розповідає, що в деякій мірі росла в оточенні моди. Її дід займався продажем тканин, а мама і бабуся з цих залишків любили придумувати вбрання, в тому числі і для неї. Ця пристрасть передалася і самій Віар. У 20-річному віці вони з подругою заснували бренд Nirvana і тут їм на допомогу знову прийшли залишки тканин її діда.
Потім в її кар'єрі трапився Париж. В кінці 1980-х вона співпрацювала з Домінік Борг, паризькою художницею костюмів для театру і кіно, і як раз займалася фільмом "Камілла Клодель" з Жерардом Депардьє та Ізабель Юппер, і в цей час змогла потрапити на стажування в Chanel завдяки сусідові. У модному Домі практично відразу відзначили її вміння і вже наявний досвід, а сама Віар готова була вбирати кожне слово Лагерфельда. Близько 30 років вони працювали разом, розуміли один одного без слів і розвивали всесвіт на ім'я Chanel.