Сьогодні герцогині Кембриджській Кетрін виповнюється 36 років. Вона, як і кожна представниця королівської сім'ї, часто з'являється на публіці, займається благодійністю і бездоганно одягається. Але, у Кейт з модою, куди більш тісні стосунки, ніж може здатися на перший погляд. Так, вона завжди дотримується дрес-коду, носить строгі сукні-футляри, класичні тренчкоти Burberry і одяг дуже демократичних брендів.
Але інтерес до модної індустрії у Кейт Міддлтон проявився ще в юності. Багатьом відома історія про те, як вона дефілювала в прозорій сукні на благодійному показі мод університету Сент-Ендрюс. Саме в цьому університеті вона і познайомилася з принцом Вільямом. У 2006 році дівчина працювала у відділі закупівель мережі магазинів класу люкс Jigsaw. А ще майбутня герцогиня мріяла про кар'єру професійного фотографа і навіть збиралася брати приватні уроки у Маріо Тестіно. Сьогодні стиль дружини принца Вільяма, безумовно, можна вважати рафінованим, а постава і вміння подати себе, зробили її рольовою моделлю для багатьох британок. На честь дня народження герцогині Кембриджської vogue.ua згадує 5 улюблених брендів, які формують її стиль.
Jenny Packham – відомий британський бренд одягу, який завоював популярність своїми вечірніми і весільними сукнями. Герцогиня Кембриджська часто вибирає для світських заходів вбрання від Дженні Пекхем, а саме – однотонні сукні з легих тканин, з мереживом, або дрібним декором.
Саме Сара Бертон, креативний директор Alexander McQueen, стала автором знакового весільного плаття герцогині. З тих пір дружина принца Вільяма так часто з'являлася в одязі цього бренду на публіці і в повсякденному житті, що її головним фаворитом прийнято вважати саме Alexander McQueen.
Незважаючи на те, що герцогиня частіше віддає перевагу монохромним образам, є в її гардеробі і винятки у вигляді яскравих суконь з принтами. Найчастіше ці наряди належать авторству Ердема Мораліоглу, засновника і креативного директора бренду Erdem. Саме поява у сукні цієї марки британці названа найкращою за час її північноамериканського туру.
Окреме місце в житті Кейт займає бренд Reiss. Одяг цієї марки вважається молодіжним, демократичним і вуличним. Незважаючи на свій статус, герцогиня часто любить з'явитися на публіці в одязі, доступному кожному британцеві. Вона може вийти на різдвяний шопінг в пальто Reiss, вартістю близько 300 фунтів, або прийти на зустріч з Бараком і Мішель Обамою у сукні за 30 доларів, цього ж бренду.
Черговий доказ відданості герцогині британським брендам – любов до Temperley London. Наряди цієї марки Кетрін найчастіше вибирає на коктейльні вечірки. Вона надає перевагу сукням стриманих кольорів, довжини міді, з вишивкою або мереживом.
Читайте також:
Новые фотографии принцессы Шарлотты Кембриджской