Секрет найстійкіших парфумів: ці ноти тримаються на шкірі цілий день

Більшість з нас хоче, щоб аромат залишався на шкірі цілий день. Власне, за даними дослідження "Культура добробуту. Есенційність парфумерії та косметики" від Stanpa, 71% жінок обирають парфуми, тому що вони дарують відчуття гармонії та радості. Та при покупці головним критерієм стає стійкість. Саме вона визначає, чи повернеться людина за флаконом вдруге.

І хоча тривалість звучання парфумів залежить від безлічі факторів і навіть від pH шкіри, існує універсальне правило. Як пояснює відома парфумерка Ане Айо, найстійкішими є саме базові ноти. "Багаті акорди білого дерева та білого мускусу випаровуються повільно, завдяки чому тримаються довше. Ми завжди намагаємось знайти баланс між дифузією та стійкістю, щоб аромат був відчутним, але не перевантажував", — каже експертка. Тож парфуми з відтінками сандалу, уда, кедра чи кашемірового дерева — завжди безпрограшний вибір.

Нашарування ароматів і гра з відтінками

Ще один секрет тривалої аромакомпозиції — багатошаровість, або ж layering. Нанесення кількох різних ароматів поступово стало справжнім ритуалом, і саме стійкі базові ноти дають свободу для творчості: вони утримують композицію, але і залишають місце для свіжих акцентів.

Чи тільки деревні аромати працюють?

Зовсім ні. Важливо, щоб у композиції були присутні ці базові акорди, але поєднувати їх можна з фруктовими чи квітковими нотами. Скажімо, трендовий цього сезону персик або лічі чудово звучать у поєднанні з мускусом чи деревиною. "Персик сьогодні переживає справжній розквіт у парфумерії, він стає не лише верхньою нотою, а й гармонійно вплітається у серце чи навіть базу аромату", — додає Ане Айо.

Чому нас так хвилює стійкість аромату?

Річ не тільки у бажанні пахнути довше. Запахи напряму пов’язані з емоціями: чим довше звучить аромат, тим довше триває викликана ним емоція. "Для нас стійкість — ключовий фактор. Аромат має силу підіймати настрій, і чим довше він із вами, тим сильніший цей ефект", – пояснює парфумерка. До цього додається ще й вплив покоління Z, яке сприймає парфуми як продовження своєї ідентичності. Вони персоналізують аромати, обирають їх під настрій, створюють власні колекції й хочуть, щоб парфум відображав їхнє "я" саме тут і зараз.

За матеріалом vogue.es

Популярне на VOGUE