Цієї осені Chanel випускає новий аромат Gabrielle. Прем ’ єру в Афінах відвідала Альона Пономаренко.
Цієї події чекали довго, цілих 15 років. Саме стільки минуло з того моменту, коли в Chanel з’явилась лінійка Chance. Від зими очікування стало нестерпним: Дім випускав тізери один за одним.
4 липня в Парижі відбулась світська прем’єра Gabrielle. Відомі представники Дому: головний парфумер Chanel Олів’є Польж, який працював над формулою і, врешті, Крістен Стюарт, яка стала лицем аромату, вітали нове творіння Дому галасливою вечіркою (там виступав і Фарелл Вільямс, перший чоловік в історії рекламних кампаній сумок Chanel).
Презентувати аромат пресі вирішили в Греції. Передусім, бо круїзна колекція Chanel Resort 2018 була присвячена античності (Карл Лагерфельд перетворив Гранд-Палє в амфітеатр з колонами, які підтримують небо, а моделі стали богинями, увінчаними лавровими вінками).
По-друге, здається мені, – усе через легенди і міфи. Коко Шанель (від народження Габріель) невтомно творила міфи про себе саму. Ще й так віртуозно й майстерно, що сьогодні ніхто не в змозі зрозуміти, що було правдою, а що – вигадкою.
І по-третє, як стало зрозуміло потім, – через сонце. У липні в Греції воно нагадує розплавлене золото, яке ллється з неба, і, здається, що ти можеш його осягнути.
Як і новий флакон Gabrielle. Він ніби сповнений сонячного світла, яке намагається вилитись назовні.
Флакон здається важким, однак це ілюзія. У руці він невагомий. Цього прагнули довго (справді довго – робота над цим тривала п’ять років).
І це ще не все. Тонка соломинка, яка перетворює аромат на спрей, майже невидима. Це філігранно розрахована оптична ілюзія, яка знадобилась, щоб створити wow-ефект: чисті лінії, як на античних храмах, скульптурні форми, – сама досконалість. ("Справжня розкіш непомітна оку", – спадає на думку цитата самої Мадемуазель).
Ковпачок виготовлений з металу і нагадує тканину ламе – золоту, але без зайвого блиску, як у парчі.
Композицію аромату творили так, щоб у ній прочитувались коди Дому – простота, елегантність, прагнення досконалості, витонченість і безумовна жіночність. Олівьє Польж і парфумерна команда Chanel не прагнули розкрити характер кожного інгредієнту, а, скоріше, намагались передати відчуття абстрактної квітки.
Упізнаваних ноток в ароматі небагато – й стосуються вони здебільшого білих квітів: енергійний флер-д-оранж (квітка апельсинового дерева), яка позбавляє композицію таємничості; чуттєва і складна тубероза; жасмин (його анімалістичний напівтон відповідає за чуттєве, сексуальне звучання); іланг-іланг – тропічна квітка з розслабленим і водночас пристрасним звучанням.
Усупереч очікуванням у композиції не відчутні альдегіди. Через них творіння Дому часто називали ретроградними. Не прочитується тут і знаменита "база" Chanel, що полягає у складній грі з мускусами. Ані єдиної солодкої ноти – у Chanel не прийнято творити "в лоб". Аромат сповнений сонця, радості життю, дуже відвертою жіночністю, яка обеззброює.
Нічого зайвого, тільки головне: простота, краса, елегантність. Усе, як і заповідала Габріель Шанель. А світ знав її під іменем Коко.
Читайте також:
Chanel выпускает аромат Gabrielle в честь основательницы Дома
Кристен Стюарт – идеальное воплощение аромата Gabrielle Chanel