Кім Кардашян продовжує розширювати свою б'юті-імперію. 2018-й рік вона почала з запуску відразу трьох нових ароматів, об'єднаних загальною назвою Kimoji Hearts. Кожен парфум упакований в грайливий флакон у вигляді серця ніжного пастельного відтінку.

Композиції у Kimoji Hearts під лад зовнішньому вигляду – солодко-фруктово-квіткові. Так, в ароматі Ride or Die поєднується злива, карамель, боби тонка і смородина, BFF – це суміш ягід, груші, яблука і рожевих пелюсток, а композиція Bae вабить жасмином, мандарином і ваніллю.
Нагадаємо, що власний б'юті-бренд вона запустила в червні минулого року. Називається молодий бренд Kkwbeauty, а його фокус – це засоби для контуринга обличчя. За перші хвилини після запуску його продажі вже досягли 15 мільйонів доларів. Обганяє Кім Кардашян в питаннях б'юті лише Ріанна. Її марка косметики Fenty Puma особливо популярна в Латинській Америці та Азії.
Читайте також: