Літні сни: про що розповідає новий it-аромат Gucci

Мріяти про літо найприємніше з кадрами рекламної кампанії Gucci Mémoire d'une Odeur.

image

Mémoire d'une Odeur Gucci – аромат, який Gucci представив торік; він одразу став культовим. Сформулювати його доручили Альберто Морільясу, парфумеру-легенді, який спеціалізується на легких, повних повітря композиціях. Опікувався запуском, зрозуміло, Алессандро Мікеле, креативний директор Gucci.

Gucci Mémoire d'une Odeur не пов'язаний з конкретним спогадом, віком, гендером або часом. Він викликає спогади – мабуть, про найприємніші моменти життя.


Gucci Mémoire d'une Odeur творці зараховують до групи мінеральних ароматичних. Головний мотив римська ромашка, відтінена індійським жасмином, кедром, сандалом і мускусом. Аромат "заходить" підліткам і зрілим людям, чоловікам і жінкам, хіпстерам та insta-girls.

"Ромашка відома у всьому світі, – каже Альберто Морільяс. – У якийсь момент спливає спогад про дитинство, щось позачасове. Ця квітка сильно недооцінена і є рослиною з винятковим ольфакторним підписом".

"Римська ромашка росла навколо Риму в терасових садах з XVI і XVII століть, – розповідають у Gucci. – З зеленим ароматичним відтінком, сонячна і витривала квітка має незрівнянний характер, випромінює радісний і солодкий медово-яблучний шлейф".

Флакон аромату нагадує про античні колони з їхньою типовою ребристою поверхнею. Його дизайн навіяний вінтажним парфумерним флаконом Gucci з 90-х. Оксамитова упаковка прикрашена зірочками, що нагадують про інтер'єр середньовічних римських церков і фрески Джотто в каплиці Скровеньї в Падуї.

У рекламній кампанії, знятій на околиці Риму, представлена комуна то чи близькі друзі, чи то сім'я. Вони танцюють, ловлять сонячне проміння, радіють життю. Один з героїв зйомки середньовічний замок Монтекальвелло з фонтаном і фресками.

Зірка кампанії – співак і актор Гаррі Стайлс.

У відео, присвяченому аромату, вже більше пів мільйона переглядів на Youtube.

Розглядати кадри бекстейджу – чиста насолода: миттєво поринаєш у літо.

Популярне на VOGUE