Традиційно осінь – це час парфумерних прем'єр. Нові аромати представили багато марок. Ми розповідаємо про ті новинки, що точно не можна пропустити.
Історія Sauvage почалася 2015 року з запуску туалетної води. Навесні 2018-го аромат створили у версії Eau de Parfum, а цієї осені вийшла найвища концентрація – parfum. Майстер-парфумер Dior, Франсуа Демаші посилив композицію за допомогою наддози сандалу, а свіжість мандарина і бергамота протиставив красі бобів тонка. Sauvage Parfum – це висококонцентрована версія класичного Sauvage, в якій теплі східні ноти поєднуються з екстремальною свіжістю. Фінальним акордом у Sauvage Parfum виступає абсолю ванілі з Папуа-Нової Гвінеї.
Італійський бренд Acqua di Parma процвітає: робить запуски один за одним. Цього разу виходить лінія Signatures of the Sun, в якій аромати присвячені конкретним парфумерним інгредієнтам: сандалу, ванілі, уду, шкірі, дубу та амбрі. Кожен аромат вартий уваги. Особливо гарним є дубовий – Quericia.
Ягоди ялівцю, мускатна шавлія і ветивер відповідають за прохолодну сторону аромату; червоний апельсин, пачулі і червоний перець – за його бурхливий розвиток і яскравий характер. Ковпачок оформлений у вигляді корони – і недвозначно натякає на амбіції творців.
Цей аромат є відмінною парою Good Girl і римується з ним не лише незвичайною формою, а й змістом, в якому ті ж боби тонка і какао, що і в жіночій композиції. Звучить мужньо завдяки деревному янтарю і лаванді.
Загальний профіль аромату – деревний, але в ньому дуже красиво перегукуються теми лимона і чорного перцю. За шляхетність і чуттєвість відповідають ветивер, сіра амбра і акорд шкіри. Творців надихала особистість і роботи французького вуличного художника Жюля Дете, відомого під псевдонімом L'Atlas. Він же став обличчям аромату і рекламної кампанії.
Gucci розширює експансію. Цього разу Алессандро Мікеле, креативний директор Будинку, доручив майстру-парфюмеру Альбетро Морільясу переосмислити класичний італійський одеколон. Gucci Guilty Cologne, як і належить, пахне деревними і цитрусовими нотами.
Калабрійський бергамот звучить в союзі з розмарином і ялівцем, а "серце" з іспанського кипариса переплетене з нотами геліотропіна і фіалки. У шлейфі звучать шляхетні деревні ноти – пачулі, кедр і білий мускус.
Амброксан, озон, бергамот і мускатна шавлія. Аромат вдався холодним, свіжим, ідеальним для міських буднів. Над композицією працював Альберто Морільяс, що прославився віртуозною роботою зі свіжими нотами, і Марі Саламань. Аромат продовжує парфумерну історію Uomo, розпочату 2016 року.