Художній підхід: нова кампанія для Acqua di Fiori Gucci

Нова кампанія, присвячена парфуму Acqua di Fiori, ось-ось розпочнеться в соцмережах Gucci. Італійський модний Будинок не впускає нагоди співпрацювати з талановитими художниками. Для створення рекламної кампанії аромату були обрані 15 художниць, які по своєму представили Acqua di Fiori, за словами творців, і втілили фантазії в малюнках.

imageAcqua di Fiori Gucci

В межах нового проекту художниці творили для Instagram-сторінки бренду Gucci нову цифрову кампанію, підперезану хештегом #AcquadiFiori і #InBloom. Їх оригінальні твори також презентують і в інших соціальних мережах Будинку.

Френсіс Кеннон

Серед ілюстрацій і картин для проекту: хаотична і барвиста кулінарія Фібі Коллінгс-Джеймс, тонкі обличчя Ленглі Фокс Хемінгуей, химерні малюнки Френсіс Кеннон, героїня Емми Аллегретти, яка є її власним експериментом з хімії, спогади про дитинство лондонської художниці Джой Мейсі і супер-дівчата Джоан Авіллес.

Популярне на VOGUE