Ольфакторне перевтілення: нове звучання і нове оформлення добре знайомих ароматів – один з ключових парфумерних трендів весни.
Відомий флакон придумали креативні директори Kenzo, Керол Лім і Умберто Леон. Цього сезону його прикрасили квітковим принтом. Композиція з груш, квітучого мигдалю й ірису – така як раніше.
Нова версія аромату закликає жити моментом, тут і зараз. Відомий союз лаванди Карла, жасмину самбак, ванілі і сандала доповнений оксамитом болгарської троянди і свіжістю неролі.
Guilty у концентрації Eau de Parfum звучить по-новому завдяки ноті мандори – кіпріотського гібрида мандарина і апельсина. У серці аромату відчутна квіткова композиція фіалок, герані і троянд, а шлейф утворений злиттям амбри і пачулі.
У новому Miss Dior колишні фаворити – пачулі – звучать м'яко і вкрадливо на задніх ролях, а головна партія належить троянді. Акомпанують гіркувата нота апельсинової цедри і свіжа конвалії.
Іспанський бренд цього року повністю оновлюється: звичні флакони стануть чистішими і лаконічнішими, що символізує рафінований стиль колекцій одягу Loewe, але композиції залишаться незмінними. Aura Magnética – кокон зі шкіри, мускусу і рожевого перцю.
Найлегковажніший з усіх ароматів Givenchy цього року подають у новому аранжуванні: ноти півонії, ягід годжі і троянд – геніальний антидепресант.
Аромат Si, який прославився нотами листя чорної смородини, виходить цієї весни з приставкою Fiori ("квіти" – іт.). Його звучання стало більш ласим – завдяки ноті ванілі.
Троянда, мускус і червоні ягоди: аромат прекрасного життя в новому сезоні звучить на високих нотах.