Аромат Guerlain, який виходить лише раз на рік

За старим звичаєм Guerlain, щороку моноаромат з нотою конвалії створюють у новому прочитанні. І щороку для нього готують нове вбрання флакон, декорований по-особливому. Цього року його прикрасили фіналістки премії LVMH Innovation. І тепер "конвалія" іронічно обіграна: на упаковці можна виявити не тільки бджіл, але і тутового шовкопряда.

image

Колись давним-давно в Севеннах була розміщена шовкова ферма. Її оточували тутові дерева, населені шовковичним шовкопрядом. Молода французька мануфактура Sericyne розробила новий метод виробництва, при якому шовкопряд трудиться поза коконом – і створює на виділеній йому поверхні своєрідний нетканий шовк. Саме він послугував прикрасою для нових флаконів Guerlain. 2015 року стартап Sericyne, заснований двома молодими жінками, Констанс Мадоль (інженером) і Кларою Гарді (дизайнером), вийшов у фінал конкурсу LVMH Innovation.

За традицією, флакони будуть прикрашені печатками із зображенням 69 бджіл, тільки цього разу бджоли оселяться не на склі або кераміці, а на нетканому шовку. Фінальні штрихи довірять "dames de table" – майстриням, які прикрашають найдорогоцінніші флакони Будинку. Вони пов'яжуть шийки флаконів білими атласними шнурами – зрозуміло, вручну.

Витончений Muguet – класика Guerlain. Не всі знають, але конвалія не дає парфумерної сировини, тому її аромат в парфумерії – це виключно майстерність і бачення парфумера. Перша "конвалія" Guerlain з'явилася 1908 року з подачі Жака Герлена. Жан-Поль Герлен створив свою версію 1998-го. З 2016 року Тьєррі Вассер створив свій Muguet. Він розкривається іскристим бергамотом, а квіткове "серце" включає троянду і жасмин.

Продажі аромату стартують 1 травня 2019 року. В продаж надійде обмежена кількість примірників ціною €430 кожен.

Популярне на VOGUE