Як вибрати майстра манікюру: поради інсайдерів

Як вибрати свого майстра манікюру, розпитуємо в інсайдерів.

Олена Пономаренко, б’юті-редакторка Vogue UA

"Та що там вибирати", — частина людей точно в цьому місці пускає очі під лоба. Загалом так, невелика дилема. Але кілька правил, які здатні зробити життя комфортнішим, є. По-перше, територіальна ознака: ідеально, якщо до майстра не потрібно їхати. У БЦ "Леонардо", де розташовується редакція Vogue, можна просто спуститися на нульовий поверх — і буде манікюр. По-друге, психологічний комфорт. Комусь подобається вести з майстром світські розмови. Комусь подобається просто мовчати. У гарних салонах персонал тренують зчитувати психотип клієнта та взаємодіяти з ним відповідно. По-третє, локація. Одного разу я знайшла ідеальну майстриню, яка орендувала студію в абсолютно маргінальному бізнес-центрі. Я витримала 4 місяці, але роздратування від навколишнього оточення в результаті перемогло — і я більше ніколи не поверталася. І, нарешті, "тло". Дуже люблю дивитися на манікюрі фільми на кшталт "Касабланки" або "Сніданку у Тіффані", як у Bunny Nails Café.

Ну й головне. Все це не матиме жодного значення, якщо в салоні нехтують безпекою й гігієною. Або майстер некваліфікований. Одного разу напередодні відрядження й раннього вильоту я змушена була провести на манікюрі 3,5 години — схоже, на мені тренувався стажист. Зайве говорити, що одна назва того салону досі змушує мене нервуватися.

Алла Барановська, засновниця мережі салонів краси Clipse

До початку процедури важливо переконатися в чистоті робочого місця майстра і його охайності. Маска й рукавички — невіддільна частина сьогоднішнього обслуговування. Варто також звернути увагу на таке:

У разі правильного підбору товщини покриття й дотримання техніки кінцевий результат має бути таким:

На що я звертаю увагу, набираючи майстрів манікюру.

За чотири роки в б’юті-індустрії я чітко прописала правила приймання працівників. Найскладніший відбір завжди стосується кваліфікованих майстрів манікюру.

Головна проблема в тому, що в Україні немає єдиної школи нігтьового сервісу й відповідно стандартів роботи. Кожен навчався, як і де міг, а в декого освіти й зовсім немає.

У мережі наших салонів nail-напрям веде окремий керівник, а спеціальна людина, nail-hunter, постійно шукає класних фахівців. Щоб надавати обслуговування найвищого рівня, ми розробили свої навчальні курси й суворі стандарти, за якими працюють усі майстри в салонах CLIPSE.

Раніше я кожну співбесіду проводила особисто, але коли компанія почала зростати й кількість працівників перейшла за першу сотню, я делегувала це завдання директорові — людині, якій повністю довіряю. На портфоліо майстра вже не дивлюся. Часто беруть чужі фото, часто обробляють результат у фоторедакторах тощо. Тільки "живі" відпрацювання й перегляд результату на власні очі.

На що я звертаю увагу як поінформована клієнтка:

Тільки чіткі правила й прописані стандарти дають можливість забезпечувати високий рівень фахівців, суворий контроль оброблення та стерилізації інструментів.

1. Зовнішній вигляд і руки майстра: якщо на першій співбесіді майстер без манікюру, він навряд чи готувався до цього дня. Для мене важливо, щоб у майбутнього працівника був охайний зовнішній вигляд, оскільки під час процедури клієнт має досить близький контакт з фахівцем.

2. Інструмент, яким працює майстер, і кількість змінних наборів. У гарного майстра має бути щонайменше 4—6 змінних насадок, щоб у разі повного запису встигнути правильно обробити й підготувати прилад. Питання стерильності для мене — на першому місці. Важливо подивитися, як майстер обробляє інструменти, і чи є в його вокабулярі такі слова, як автоклав або сухожарова шафа.

3. Перелік шкіл і курсів. Звісно, трапляються дива, іноді самоучки дуже талановиті, але все ж техніка класичного манікюру в них кульгає. Однак, якщо майстер мені подобається, але йому потрібно підтягнути майстерність, ми відряджаємо таку людину на навчання коштом компанії.

4. Комунікабельність і чіткі норми спілкування. Майстер манікюру — незнайома людина, з якою клієнт проводить дві години. Потрібно вміти відчувати настрій клієнта й підлаштовуватися під нього, щоб людині було максимально комфортно. Маємо низку чітких правил і фраз, які майстер говорить на початку кожної процедури. Ми тільки раді підтримати бесіду, якщо клієнт хоче поговорити, але й поважаємо бажання повної тиші під час візиту.

5. Майстерність. Раніше майстра допускали до роботи тільки за умови здачі манікюру особисто мені. Доводилося жертвувати й іноді загоювати порізи, але я не могла допустити людини без особистого "ОК" до клієнта. Тепер новий член нашої команди проходить три етапи співбесід, 14 днів стажування на моделях і місяць випробного терміну з позначкою "новий майстер" і знижкою для клієнта з проханням дати зворотний зв’язок.

Клієнт, приходячи на манікюр, має не тільки дістати гарний результат, а й не наразитися на небезпеку занесення будь-якої інфекції, а ризиків, на жаль, безліч. Навіть топові салони не є гарантією стерильності; про неї можуть свідчити тільки крафт-пакети й правильні стикери на них.

Іра Попова, засновниця 365 Studio

Критерії, за якими можна оцінювати фахівця:

Популярне на VOGUE