3 вересня MONATIK презентує довгоочікуваний фільм-мюзикл під назвою "Ритм". За словами артиста, ідея його створення виникла вже давно, але через щільність гастрольного графіка й безліч паралельних проєктів зняти його не випадало. На допомогу несподівано прийшов карантин — вимушене сповільнення нарешті дало змогу знайти час на цю масштабну роботу, у якій також взяли участь Віра Брежнєва, Tayanna, "Время и Стекло", alyona.alyona, The Hardkiss та багато інших публічних особистостей. Ми ж за традицією особливої уваги надали візуальним образам головних героїв, про які нам розповіла стилістка "Ритму" Ольга Жижко.
Концепцію мюзиклу розробляли в стилі 2000-х. Ми з командою спершу зробили невелике дослідження: переглянули всі кліпи й фільми нульових і шалено захопилися атмосферою того часу. Кожному героєві (артисту, танцюристу або акторові) ми знайшли свою фішку з того часу.
Наприклад, Alyona Alyona з’являється у велюровому костюмі Juicy Couture і UGG. Тепер таке поєднання назвали б злочином проти моди, але тоді так одягався багато хто: від Періс Гілтон до Ліндсі Логан і Брітні Спірс. На нього нас надихнула Міссі Елліотт. Це була ідея Тані (Таня Муіньо — режисерка мюзиклу. — Прим. ред.), щоб танцюристи, які брали участь у її номері, були в надувних костюмах, як у кліпі Missy Elliott "The Rain".
Діма Монатик грав ведучого. Для нього ми придумали фіолетовий костюм, а головним джерелом натхнення став Остін Паверс. Нам хотілося продемонструвати його неординарний характер і вміння привертати до себе увагу. Мав вийти такий собі власник нічного клубу, якого всі знають, і він теж знає всіх. Головне в цьому образі — ірокез. Це наша данина 2000-м і всім панкам того часу. Режисерка Таня Муіньо, я й уся команда стилістів дуже любимо той час, особливо всі субкультурні моменти. Тому Дімі ми й вирішили "віддати" найкрутішу зачіску 2000-х. І вона йому дуже личить.
Образ для Наді Дорофєєвої з "Время и стекло" робив Іван Фролов. Його завданням було створити ретро-настрій, а нам було важливо не втратити зв’язку з нульовими. Ми подумали, що тоді якраз таким захопливим, сексуальним і культовим був образ зайчика PLAYBOY. Іван Фролов майстерно поєднав його зі своїми знаковими корсетами, запропонувавши стилізований під смокінг дизайн. А Pozitiff був у ролі Г’ю Гефнера.
Цікавий момент, але на початку фільму в бейсболці з написом Playboy з’являється Володимир Дантес, чоловік Наді. Ця кепка — важливий символ розквіту 2000-х, який допоміг нам без слів продемонструвати зв’язок між Дорофєєвою й Дантесом. Він, до речі, у мюзиклі приміряє сукню T-Dress — українського бренду, який багато говорить про проблеми ЛГБТ-спільноти. На цей образ нас надихнув дрег-квін Ру Пол. І на зачіску теж. Зачісками опікувалася Юлія Стець.
Ліду Лі ми вдягнули в боді. Вона має чудову фігуру, якої абсолютно не хотілося приховувати. Тут нашим референсом стало боді Miu Miu, яке спершу ми планували замовити в бренду, але стислі терміни не дали змоги цього зробити. Довелося відшивати дуже подібну модель самостійно. Я обожнюю Miu Miu, і це знак моєї любові до них.
На образ TAYANNA надихнула конкретна людина — співачка Менді Сміт. Вона носила купальники з високими розрізами й зачіску, яку ми зробили для Тані Решетняк. Вийшло сміливо і яскраво.
Найбільше образів ми створили для Віри Брежнєвої. Спершу вона з’являється в культовій для нульових сукні з газетним принтом, яку вигадав Джон Гальяно для Dior, а популяризувала Керрі Бредшоу. Ми створили власну газету під назвою Vera's Daily Good News і надрукували на тканині світлини Віри, коли вона була учасницею гурту "ВІА ГРА" у 2000-х. Поруч із ними розмістили тексти її особистих пісень англійською мовою. До речі, у мюзиклі Брежнєва співає пісню "Гарні новини".
Другий образ, у якому була Віра, це ансамбль Ulyanna Sergeenko. Він складався з топа, мініспідниці й накидки, яку було стилізовано доларами. Тут нас надихнула Періс Гілтон і її виходи на вечірки 20 років тому.
Підготування до мюзиклу тривало близько двох місяців. За цей час у середньому ми встигли опрацювати й створити приблизно 60 образів, адже танцюристи й актори, залучені до проєкту, нерідко міняли сценічні костюми. Я щаслива, що нам вдалося показати модні табу тих часів по-новому, сучасно. Не дарма кажуть, що раз на 20 років мода повертається, а отже знову настав час плюшевих костюмів, низької посадки й металевих намист, які носили Green Day й Avril Lavigne.
Подивитися весь фільм можна вже на Youtube-каналі Monatik: