Новий кліп гурту ONUKA — антиутопічний мініфільм про систему й боротьбу з нею. В основі треку GUMA лежить звук, який підказує людям з вадами зору, де міститься вхід до метро на станції "Славутич" у Києві. Саме з цього повторюваного тривожного звуку почався трек, який у підсумку переріс у соціальну історію про байдужість суспільства до людей з обмеженими можливостями.
Втілити цю історію в життя допоміг Євген Філатов, який зрежисував кліп. За його словами, в основі відео — класичні антиутопічні сюжети. "GUMA — це історія про боротьбу індивідуума із системою та про опір людства процесам автоматизації, — каже Євген Філатов. — До контексту відео можна сміливо додати й проблеми сучасного суспільства: залежність від віртуального простору, вплив соціальних мереж, культуру скасування, надмірне споживання і виробництво".
Знімали кліп на знакових київських локаціях, що є прикладом архітектури радянського конструктивізму й модернізму. Наприклад, у кадрі можна впізнати готель "Салют" і бібліотеку КПІ, Київський палац дітей та юнацтва. "Це не ода радянській епосі, — зазначає лідерка гурту Ната Жижченко. — Це про красу архітектурної думки". У бесіді з vogue.ua Ната розповіла, що цей архітектурний стиль дуже надихає її.
"Радянський український модернізм особливий, — каже Ната. — Якщо придивитися й копнути глибше, можна помітити, що часто ця архітектура пронизана національними мотивами. Я можу уявити рівень цензури в ті часи, і те, як українські художники змогли втілити красу своєї архітектурної думки, попри всі утиски з боку радянської влади, — це неймовірно. Мій улюблений модерністський об’єкт у Києві — готель „Салют". Я часто бувала в дитинстві з батьками й братом у піцерії, яка там працювала, це був 1990 рік. Тому ця будівля асоціюється з особливими моментами в моєму житті. Сама будівля готелю особлива, її неможливо ні з чим сплутати".
Для відео GUMA художниця костюмів Леся Патока разом з командою працювала в техніці апсайклінгу. Всі речі для створення костюмів було зібрано на секонд-генді, блошиних ринках і в костюмерних цехах.