Вранці 11 червня MONATIK і Віра Брежнєва представили кліп на свій перший спільний хіт "ВЕЧЕРиНОЧКА", знімання якого проходило недалеко від Барселони. Сюжет відео — закрита вечірка біля басейну в маєтку, прихованому від сторонніх очей у горах. Окрему увагу в ролику привертають образи головних героїв і їхніх гостей, про яких vogue.ua докладно розповіли стилістка Ольга Жижко й дизайнер Іван Фролов, які працювали з Брежнєвою й Монатиком.
"До мене звернулася Таня (Таня Муїньо — режисерка кліпу. — Прим. ред.). У її відео завжди багато моди, а мені це дуже близьке й увесь процес ми були на одній хвилі. У першому мудборді були такі референси — вечірки Cannes і Chateau Marmont, Нью-Йорк у 1970-х, естетика Gucci й трагікомедії Фелліні "Вісім з половиною", — розповідає Ольга Жижко. — Образи Віри й Діми водночас мали вирізнятися, тому з командою ми придумали для них кілька варіантів убрання й попросили дизайнера Івана Фролова їх зробити, додавши його фірмовий стиль. Ще для мене особливим став кастинг і придумування образу кожному герою. Попри те, що в кадрі з’являється дуже багато людей, у кожного мав бути свій голос".
Своїм улюбленим образом у Брежнєвої стилістка назвала весільну сукню, у якій артистка з’являється в другій частині відео, а в Monatik — оксамитовий костюм і максікапелюх Marc Jacobs з підкреслено високим наголовком. "Це було одне з найскладніших, але водночас неймовірних знімань у моєму житті", — додає Жижко.
"Над усіма образами, які ми розробляли (4 образи Віри й фінальний костюм Діми), ми працювали разом з Олею Жижко й Тимуром Пустовим. Вони надали нам референси, а ми перетворили їх на сценічні костюми. Все пройшло буквально на одному подиху. Для костюмів Віри нам знадобилося буквально два примірювання. Через її щільний графік примірювання в принципі могло бути одне, але нам вдалося провести ще одне під час її знімання в Мілані, — згадує Іван Фролов. — Перший образ — яскрава сукня з величезним капюшоном, що відкриває водночас майже весь тулуб — від ямочки на шиї до низу живота. Тут нам хотілося показати образ господині, яка чекає на гостей. Потім ми придумали для неї версію маленької чорної сукні, надихнувшись легендарним образом Джейн Біркін, яка полюбляла носити в’язані речі на голе тіло. Потрібного рівня прозорості нам вдалося досягнути лише з третього разу. Нам було важливо, щоб сукня стала продовженням її тіла й вона почувалася б у ній комфортно. Особливе щастя — створити для Віри весільну сукню, адже в неї її ніколи не було. Наша команда довго експериментувала з кроєм і деталями, поки в нас не вийшла мінісукня, дуже ніжна й делікатна".
Образ MONATIK також видозмінювався впродовж роботи. Спершу його планували зробити двоколірним, але потім знайшли шовковий оксамит глибокого й складного відтінку, який пасував артистові. Сам крій костюма вибрали максимально традиційним, щоб Монатик міг танцювати й вільно рухатися, але не обійшлося без цікавих елементів. Наприклад, нагрудну кишеню, зазвичай мініатюрну, Іван Фролов зробив навмисне великою, бо в неї поклали хустину, потрібну під час танцю. "Я порівняв би його з плащем тореадора", — додає дизайнер.
Більше образів зі знімання: