2022 рік Дмитро Монатик зустрів у масштабному турі Америкою. У новорічну ніч артист виступив у Маямі, а відтак відіграв концерти в Лос-Анджелесі, Чикаго, Сієтлі, Атланті та Нью-Йорку. Костюми для американського турне створив дизайнер Іван Фролов.
Велике американське турне — годі й придумати кращий початок року для українського артиста MONATIK. За перші два тижні січня Дмитро Монатик і його команда об’їхали сім міст, стартувавши з Маямі й закінчивши турне виступом на Таймс-Сквер у Нью-Йорку. Масштабні віртуальні декорації, десятки танцівників на сцені, бек-вокалістки та ефектна хореографія — до туру Monatik підготувався дуже відповідально. "Можу точно сказати, що це була одна з найнезабутніших пригод у моєму житті! — написав Дмитро в Instagram. — Дякую всім і особисто кожному за те, що відвідали шоу, були такими відкритими, ритмічними й гучними! Дякую моїй команді, ви — суперлюди! Дякую моїй родині, за те, що завжди були поруч і завдяки цьому скрізь виходило почуватися як удома".
Створення костюмів для шоу артист довірив дизайнеру Іванові Фролову. Розробляти образи почали задовго до Нового року, робота тривала понад два місяці — у вбраннях Frolov на сцені з’явився не тільки Монатик, а й танцюристи, і бек-вокалістки. "Головними натхненниками для створення костюмів, як завжди, були Діма та Іра Монатики, — розповідає Іван Фролов. — Безумовно, під час підготування ескізів ми розуміли, що тур планується досить тривалим і шоу-програми відбуватимуться в різних кліматичних поясах і за різних погодних умов. Наприклад, на першому концерті в Маямі було дуже спекотно, а в Нью-Йорку під час концерту на Таймс-сквер було досить прохолодно. Водночас для нас було важливо зберегти яскраві акценти, які максимально передають айдентику бренду MONATIK".
Центральний сценічний образ — це кардиган Дмитра, вив’язаний із шовкових ниток. "Це робилося для того, щоб виріб був досить легким і щоб у ньому комфортно працювалося, — каже Фролов. — Але найскладніший його елемент — вишивка, над якою весь тиждень безперервно працювали чотири майстри. У ній поєднуються близько восьми технік ручного в’язання і вишивання, різні матеріали, нитки, металізовані шнури та кристали. Вийшла незвичайна ажурна вишивка, що під різним кутом світла має вигляд ліплення, вишивки або тканини водночас".
Для балету й бек-вокалу також було розроблено костюми, які увиразнювали індивідуальний стиль кожного артиста й створювали загальну об’ємну картину на сцені. "Танцівниці в команді Діми самі із себе діви. Вони вже мають певні вироблені образи, від яких ми відштовхувалися під час створення. Але ми вирішили цього разу зробити складніші конструкції — це і штани, і топи, і жакети з невагомими вставками, які дають відчуття ще більшої динаміки, ніби костюм ось-ось „злетить" з дівчаток. Попри те, що вони схожі між собою, вони абсолютно різні за конструкцією й посадкою, оскільки кожна з дівчаток — індивідуальна й унікальна в пластиці та має певний характер у хореографії".
Для музикантів розробили костюми, які гармонують з образами Монатика. На них вручну нанесли срібляні акрилові фарби, які ламаними лініями перетікають у літеру М — символ логотипу MONATIK. "У такий спосіб у нас вийшло, що в єдиному кольорі, але в різних техніках і за допомогою різних матеріалів ми об’єднали всю команду, де Дмитро є центральним персонажем. У ньому є і блиск, і срібна нитка, і дзеркальність", — розповідає дизайнер.