Пітер Філіпс переосмислив вічну класику макіяжу — smokey eyes. Чорний димчастий макіяж очей постав оновленим на шоу Christian Dior осінь/зима 2021-2022.
"Класичні smokey, але із шармом", — так Пітер Філіпс, креативний та імідж-директор з питань макіяжу Dior, описує макіяж для показу Dior осінь-зима 2021-2022. Що він має на увазі? Простір без пігменту прямо в центрі верхньої повіки. Таємниці образу Пітер розкриває під час ексклюзивного Zoom-інтерв’ю, за кілька годин до шоу.
8 березня 2021 року в розкішному Дзеркальному залі Версаля представили колекцію Christian Dior осінь-зима 2021-2022, з участю моделей і танцівниць. Чарівне місце, разючі б’юті-образи, сповнені поезії, що водночас підкреслюють "силу, сміливість і елегантність" сучасних жінок.
Чорний колір — центральний елемент гардероба, який представила Марія Грація К’юрі: від спідниць до жакетів Bar. До пари йому був і макіяж. Озброївшись пензлями, Пітер Філіпс створив чорні димчасті "смокі" з м’яким переходом кольору, як на фресках або ескізах гуашшю. У центрі верхньої повіки Пітер залишив порожній простір, немов зупиняючи мить.
Результат, графічний і живописний, вийшов однаково разючим — і мав ефектний вигляд як із розплющеними, так і заплющеними очима. "Макіяж тут — елемент живопису. Матові пігменти створюють враження хмар, ніби зроблених гуашшю. Він набуває глибини, коли очі розплющені, а гра світла й тіні створює особливий об’єм", — каже Філіпс.
Для макіяжу очей Пітер використовував олівець Diorshow 24H Stylo 091 Matte Black, а потім розтушовував з новими тінями Diorshow Mono Couleur Couture 098 Black Bow Matte. Він залишив вії ненафарбованими: "Туш змінила б макіяж, погляд став би сексуальнішим". Але сенс був не в тому, щоб оголити чуттєвість, а в тому, щоб підкреслити елегантність і силу. "Добра новина в тому, що цей макіяж пасує до очей будь-якої форми", — зауважує візажист.
Як створити гарні "смокі"? "Вся річ у балансі, — каже Філіпс. — Звісно, кожен може дати волю творчості й підібрати макіяж під настрій, чи то суворий, чи то акуратний або розмитіший, у стилі року. Ми можемо експериментувати з формою або текстурою. Особисто я завжди намагаюся, щоб "смокі" не були надміру розтушовані, щоб не впасти в занадто похмурий або готичний образ. Мені також подобається, коли він обмежений одним відтінком або діапазоном відтінків, наприклад, сірим чи димчастим".
Брови були просто підфарбовані за допомогою олівця Diorshow Brow Styler і Diorshow Pump'N 'Brow. "Гадаю ліпше, коли лінія брів закінчується на тій самі висоті, що й тіні для повік або лінія підводки", — радить Пітер.
"Зазвичай моделі переміщаються з одного показу на інший, і макіяж тримається 3—4 години, потім його знімають. Тиждень моди в часи Covid змінив усе: якщо шоу відбувається у форматі відео, знімання може тривати дуже довго. Тому потрібен стійкий макіяж", — пояснює візажист. Головне, підготувати шкіру й добре зволожити її. Після нанесення невеликої кількості сироватки Capture Totale Super Potent на все обличчя Пітер Філіпс зробив моделям легкий масаж у зоні навколо очей, аж до повік, з новою сироваткою Super Potent Capture Totale Eye. Вона має металевий аплікатор. Легка текстура тане й осяює погляд. На обличчя й повіки Пітер Філіпс наносив праймер з колекції Dior Backstage і тональний крем з тієї ж лінії, щоб надати стійкості макіяжу. "З такими матовими „смокі" потрібно уникати занадто насичених текстур: вони ускладнюватимуть розтушовування".
"Щоб завершити макіяж, я додав трохи пудри Dior Backstage Powder-no-Powder, текстура якої, як випливає з назви, не пудрова. Вона на гелевій основі й не містить тальку. Її можна використовувати як бронзер. Я застосував пудру на все обличчя, включно із Т-зоною, для ефекту розмиття й світіння. На губи наніс трохи бальзаму Rouge Dior Balm для легкого атласного ефекту".
Текст: Марі Бладт