У березні 2018 року стало відомо, що модна інфлюенсерка К’яра Ферраньї стала музою й амбасадоркою найдавнішого французького Дому Lancôme. Потім у 2019 році цей успішний союз випустив колекцію засобів для макіяжу, яка за лічені дні стала улюбленою косметикою серед дівчат у всьому світі. Тепер же К’яра Ферраньї й Lancôme вирішили повторити свій б’юті-хід і знову об’єднати зусилля для створення другої колекції макіяжу. Цього разу на зміну рожевій блискучій капсулі прийшло яскраво-синє паковання.
"Ця колекція — інструмент, за допомогою якого ви можете розкрити найкращу версію себе через макіяж. Це данина поваги гламурним, сміливим і модним образам, присвячена передусім вам. На створення колекції мене надихнули Тижні моди в Мілані, і я сподіваюся, що ця колекція стане ідеальним рішенням для особливих моментів у житті кожної жінки", — сказала К’яра Ферраньї в заяві про колекцію.
Нова колекція заснована на тих самих продуктах, які були представлені в першій колаборації: помадах, туші для вій для фантастичного об’єму Mascara Monsieur Big і палітрі хайлайтерів і тіней для повік, яка є перлиною в колекції. Крім того, тут з’явилася підводка для очей Liner Plume. Губні помади L'Absolu Rouge Drama Matte і L'Absolu Rouge Cream представлені тепер у трьох відтінках: темно-бордовому, матово-тілесному й інтенсивно-червоному з великою кількістю блиску. Що стосується палітри The Fashion Flirty Palette, то вона містить вісім різних тіней для повік, розділених на синій електрик, фуксію, чорний, сріблястий, коричневий і нюдовий відтінки, а також два хайлайтери, бронзер і рум’яна. Всі продукти в колекції прикрашені зображенням ока з віями — фірмовим підписом К’яри. Більше фото нової колекції дивіться в нашій галереї.