16 листопада в Національному музеї Тараса Шевченка відбулася презентація проекту Wedding Trends, над яким працювали івент-агентство сімейних свят Event Cafe Family Agency і бюро весільного дизайну Comilfodecor. Про те, як минув захід, і що на ньому було представлено, розповідає Vogue.ua.
Наближення Нового року змушує не тільки замислюватися про подарунки для рідних і близьких, але так само сприяє зробленню підсумків року, що минає, і складанню планів на рік прийдешній. Event Cafe Family Agency і Comilfodecor організували цілу презентацію, присвячену підсумкам 2018 року, а так само поділилися планами і концепціями, які вже стали основою роботи на 2019 рік.
Гостям презентації була представлена відеоінсталяція зі зйомок, яка відтворювалася на білосніжних стінах музею. Не давали нудьгувати музика від камерного оркестру, слова подяки організаторів заходу, ну і, звичайно, танці, адже в настільки вишуканій атмосфері гріхом було не зробити кілька плавних рухів. А закуски в стилі white light від Regent Hill та ігристе підтримували в гостях енергію, створюючи атмосферу званого вечора.
Новий 2019 рік Event Cafe Family і Comilfodecor почнуть зі зйомок проекту, мотивом якого стануть стиль 70-х і поп-арт. Окрему увагу займуть сільська естетика і органіка, а персикові і оливкові відтінки внесуть в загальну стилістику ніжність і чуттєвість. Основним географічним орієнтиром є Азія і Франція, а роль модних акцентів візьмуть на себе такі весільні тренди, як мінімалізм, горох, прозорість і, природно, шотландські ноти. До того ж, в новому проекті вирішили виділити місце фантастиці і ультрафіолету.
Презентацію проекту Wedding Trends відвідали учасники та партнери проекту, надихнутися прийшли колеги по весільному бізнесу і наречені, які планують весілля наступного року. Що вже тут таїти: після такого заходу неодмінно захочеться тут же організувати весілля собі або близькому другові.