Велика бруківка, старі дерев'яні підлоги і яскраво-зелені газони – простий і елегантний маєток Le Jonchet неподалік Парижа був для Юбера де Живанши другою домівкою.

"Так сталося, що нові будинки поступово витіснили маленьку будівлю, яку звів для нас П'єр Барбе недалеко Версаля, тому в середині 1970-х ми були змушені почати пошуки нового житла", – розповідає партнер Юбера де Живанши, Філіп Венет. Вони прожили разом 65 років: познайомилися ще в студії Ельзи Скіапареллі, де обидва працювали на початку 50-х, а пізніше разом почали розвивати бренд Givenchy і не розлучалися до самої смерті Юбера цього року. "Наш інструктор з гімнастики розповів, що у його знайомого є заміський будинок Le Jonchet, всього дві години їзди від Парижа. Будинок нам сподобався з першого погляду".
Спочатку на території маєтку були всього дві невеликі будівлі, але після того, як вони потрапили у руки Юбера і Філіпа, все повністю переробили. Вони побудували все з нуля, "перекроїли" під себе навіть рів. У Живанши були готові ескізи всіх дрібниць в будинку, включно з постільною білизною, фарфором і навіть сервірувальними столиками.
Спочатку партнери облаштували невелику білосніжну спальню з двома ліжками і жили так протягом року, поки тривав ремонт. Коли ремонт був закінчений, навколо розцвіли поля нарцисів, були посаджені крокуси – дизайнер був, буквально, одержимим садами і квітами. Була стайня, а ось город не витримав перевірки часом. Розташований посеред лісу, він був таким величезним, що для його догляду було потрібно два, а то і три садівника. В результаті через 20 років на його місці посадили газон, який тепер косять всього раз в тиждень.
Юбер де Живанши любив антикварні речі і міг цілими днями шукати потрібні предмети інтер'єру. Так, для їдальні були обрані антикварні китайські шпалери – їх довелося штучно подовжити через висоту стель, і домалювати внизу річку. Стіни прикрасили овальними гравюрами на мисливську тематику, зробленими за спеціальним замовленням в Barovier & Toso. Обідній стіл з підставою, що нагадує китайські місячні ворота, придумав дизайнер Чарльз Севіньї. Інша пристрасть Юбера – сири. В оточенні дизайнера навіть жартували, що якби Живанши і Венет вирушили в 12-денну подорож на яхті, вони взяли б з собою 12 камамберів і щодня подавали б їх до столу відповідно до ступеня зрілості.
Особливість маєтку в тому, що, зовні камерний і простий, він став справжнім сімейним будинком. "Для мене Le Jonchet завжди повний спогадів, особливо різдвяних: аромат свічок, запах їжі, скрип сходів, – розповідає Олівер де Живанши, племінник дизайнера. – Це завжди було особливе місце".
Фото: Zamora Pablo, Thomas Dylan
Текст: Мітчелл Оуенс