Архітектура та мода: фотопроєкт на будмайданчику Alliance Novobud в колаборації з KOTAPSKA та Сонею Морозюк

LIFE
6 листопада 2023

Девелопер Alliance Novobud продовжує креативно популяризувати свої продукти, зокрема, через візуальну творчість. Цього разу на будівельному майданчику проєкту преміального рівня Montreal House зібралися відразу три потужні бренди, аби створити фотопроєкт, наповнений естетикою, вишуканістю, стилем та позачасовою архітектурою. Майданчиком для публікації матеріалу з історією фотопроєкту "Об’єднані надихати" став Vogue UA.

Головна ідея фотопроєкту полягає в поєднанні трьох складових сучасності: осмисленого й наповненого коханням життя попри війну, відчуття прекрасного в одязі та мистецтві та гармонійної цілісності, яка надає сил на щоденну боротьбу за майбутнє. Вибір локації не став випадковим, адже саме такі житлові проєкти як Montreal House надають його резидентам більше натхнення та можливостей. Він продовжує будуватися за будь-яких умов та є взірцем стійкості.

"Ідея створення колаборації в такій цікавій комбінації з'явилася в нашого креативного маркетингового простору давно, а викристалізувалася тоді, коли ми побачили проєкт, виконаний молодою мисткинею Сонею Морозюк для ТРЦ Gulliver. Тоді Соня створила низку яскравих життєствердних інсталяцій на території центру —й це було незабутньо! Український бренд весільних суконь KOTAPSKA Bridal Couture нам ідеально підійшов не лише завдяки вишуканому вбранню, а й тим, що ось уже понад 20 років вони вдягають європейських наречених, підтверджуючи високу якість українського продукту. Зібравши разом три потужні українські бренди, ми створили щось нове для кожного з них, щось наповнене сенсом, красою та цілісністю — так само як і наша країна, перебуваючи у стані війни, продовжує жити, створювати та здобувати", — розповіла Ірина Міхальова, CMO Alliance Novobud та ідейна натхненниця проєкту.

Аби додати проєкту ще більше творчої складової та видовищності, Соня Морозюк запропонувала розмалювати одну з весільних суконь, обраних нею та стилістами для фотосесії. На одній із локацій мисткиня позувала саме в цій сукні.

"Підготовка до участі в проєкті надзвичайно захопила мене, тож я захотіла не просто сфотографуватися у вишуканому вбранні, а й додати більше себе, своїх почуттів та проявів. Я не планувала заздалегідь, що саме буду малювати, а творила, надихаючись моментом. Мої картини наповнені простотою та потужними сенсами, вони торкаються самого серця, не стала винятком й сукня. Я свідомо обрала лише два кольори — червоний та чорний, якими зобразила зрозумілі та важливі мені символи" — відзначила мисткиня.

Європейський весільний модний ринок давно поціновує колекції українського бренду KOTAPSKA Bridal Couture з Чернівців. Серед його амбасадорок відомі британські та французькі моделі й блогерки. А от в Україні бренд не настільки відомий, хоча пишатися є чим.

"Коли нам запропонували участь у фотосесії, ми відразу ухвалили рішення — погоджуємося! Ми стільки всього цікавого робимо у Європі, й нас там добре знають, тож чому б не розпочати свою нову українську історію з такого чудового проєкту, та ще й у колаборації з такими потужними партнерами" — поділилася своїми враженнями Ірина Котапська, одна із засновниць бренду KOTAPSKA Bridal Couture.

Сестри-засновниці бренду особисто відвідали фотосесію та взяли участь у зніманнях. Приємним сюрпризом для Соні стало рішення Ірини та Людмили подарувати їй розмальовану сукню. І якраз вчасно, адже вже 14 жовтня мисткиня оголосила про заручини.

Людмила та Ірина Котапські

"Нічого не відбувається просто так, тож слідуйте за серцем, наповнюйте його сенсами, красою та міццю. А ми, незламні українські бренди, допоможемо вам у цьому!" — резюмувала Ірина Міхальова.

Команда проєкту дякує фотографу Дену Боброву за організацію фотосесії та якісний фотоконтент.

Популярне на VOGUE