9 вересня відбудеться щорічна Vogue UA Conference, яка цього разу буде присвячена темі креативності. Відкриє подію Анна Вінтур, головна редакторка американського Vogue й одна з найвпливовіших фігур у світовій індустрії моди, а різний погляд на проблематику представлять інсайдери світу моди й не тільки — від Тіффані Гсу, головної баєрки інтернет-ритейлера MyTheresa, до стиліста Денієла Лісмора, якого британський Vogue називає найексцентричнішим костюмером Англії. Розповідаємо докладніше про наших спікерів, виступи яких можна послухати в онлайновому форматі.
У Нормана Тана десятирічний досвід роботи в медіа та глянцевій журналістиці. До виходу першого номера Vogue Singapore у 2020 році він керував Esquire Singapore й запустив онлайновий ресурс BURO. Головна пристрасть Нормана — розповідати історії, які об’єднують моду й технології (у 2019 році, коли він був головним редактором Esquire, редакція придумала спецпроєкт, у межах якого тексти для журналу створював штучний інтелект), і він давав цьому раду не тільки на сторінках Vogue Singapore, а й у TikTok та Instagram.
Під час свого виступу Норман Тан розповість, як їхня команда працювала над номером із цифровою обкладинкою, а також про майбутнє цифрового одягу як одного з дедалі потужніших напрямів сучасного ритейлу. Також головний редактор сінгапурського Vogue відповість на запитання аудиторії, включно з головним: "Як усе-таки потрапити у Vogue?".
Колишня fashion-директорка українського Vogue, Юлія Пеліпас також стилізувала обкладинки й знімання для світового глянцю — Vogue Paris, Vogue Poland та InStyle US. Консультувала модні бренди Bevza, Do Do Bar Or, Pangaia й Ochi. У 2019 стала амбасадоркою No More Plastic Foundation. У 2020-му запустила власний бренд одягу Bettter, філософія якого ґрунтується на принципі повторного використання речей. Юлія прагне побудувати відповідальну екосистему для свого бренду, тому сировину для Bettter "скаути" збирають у всій Україні, від Києва до Івано-Франківська.
На прикладі побудови власного бренду Bettter Юлія Пеліпас розповість, як креативність допомагає зберігати ресурси планети й дарувати нове життя старому одягу.
Колишній креативний директор Salvatore Ferragamo сьогодні посідає пост директора школи моди Polimoda. Як випускник цієї школи, Массіміліано Джорнетті 2000 року долучився до створення чоловічої лінійки Salvatore Ferragamo, а згодом став першим в історії бренду креативним директором і працював на цій посаді 16 років. Массіміліано вміє вдихнути нове життя в робочий бренд: два роки тому він ініціював міжнародний перезапуск культового китайського Shanghai Tang, переосмисливши його естетику, за що дістав звання "Людина року" за версією GQ, а також — "Міжнародний дизайнер року".
Кар’єрний шлях Массіміліано Джорнетті повністю пов’язаний з темою креативності. І сьогодні, очолюючи школу моди Polimoda, він розповість: це навичка, яку можна розвинути, чи все-таки талант, на який ми не можемо впливати.
Тетяна Щеглова та Роман Новен — відомий у світі український фотодует Synchrodogs. У портфоліо фотографів з Івано-Франківська — знімання для Vogue, Esquire, New York Magazine, DAZED, колаборації з Burberry, Kenzo, Marni, рекламні кампанії для Shiseido і Swarovski, співпраця з українськими дизайнерами Анною Октябрь і Ксенією Шнайдер, персональні виставки від Києва до Нью-Йорка і найгучніший проєкт — фотоальбом із серії Fashion Eye Louis Vuitton, присвячений Україні.
Для Vogue UA Conference художники готують цифровий артпроєкт спільно з українською студією deep3dstudio, яка працює в галузі 3D-сканування людини, за підтримки рендерної ферми Xiruim. Називається він "Точка неповернення" і символізує пошук прихованих джерел енергії всередині людини та рух уперед, розширення підсвідомості до межі, після якої немає вороття. Це співзвучно з технологічним прогресом та інноваціями, які не можна повернути назад.
Народилася на Тайвані, вивчала дизайн у Лондонському коледжі мистецтв Central Saint Martin's, здобула ступінь магістра в Istituto Marangoni. Спершу працювала баєркою в Lane Crawford і Selfridges, потім доєдналася до mytheresa.com у ролі менеджерки із закупівель Ready-to-Wear. У жовтні 2017 року її призначили директоркою із закупівель. Як баїнг-директорка Тіффані Гсу відповідає за асортимент онлайн-ритейлера Mytheresa. За сміливий гардероб і еклектичний стиль її полюбили головні streetstyle-фотографи світу й двохсоттисячна аудиторія в Instagram.
Засновник технологічного стартапу Brud, що спеціалізується на робототехніці й штучному інтелекті. Плід праці Тревора — цифрова модель й інфлюенсерка Мікела з трьома мільйонами підписників в Instagram. Популярність Мікеле в соцмережах і медіа (вона з’явилася на обкладинках WIRED, V Magazine і Highsnobiety), а також її колаборації з брендами Prada, Calvin Klein і Burberry залучили до стартапу шість мільйонів доларів інвестицій, а сам Макфедріс потрапив до рейтингу найвпливовіших людей світу моди за версією Business of Fashion.
Завдяки її зусиллям про грузинських дизайнерів заговорили в усьому світі. Вона організувала не тільки Тиждень моди в Грузії Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi та сприяла приїзду найвпливовіших баєрів і представників глянцевої преси, а й конкурс молодих дизайнерів Be Next, який відкрив світові грузинські бренди. Чконія є авторкою серії документальних фільмів про моду "Ікони і музи", серед героїв яких — П’єр Берже і Рік Овенс.
На конференції Софія Чконія поговорить з Веніаміном Брикаліним, fashion-директором Vogue UA, про підтримку молодих талантів і появу Грузії на модній карті світу.
Стиліст і активіст, Денієл Лісмор відомий своїм художнім стилем життя і ретельно продуманим екстравагантно гарним вбранням. Британський Vogue назвав його найексцентричнішим костюмером Англії. Він співпрацював з провідними світовими талантами, серед яких Девід Лашапель, і провів безліч виставок, зокрема й на Венеційському бієнале, фестивалі мистецтв у Рейк’явіку і в музеї Тейт. Денієл став обличчям численних кампаній Bulgari, пройшовся подіумом для Vivienne Westwood і відкривав показ мод Наомі Кемпбелл Fashion for Relief у Британському музеї. У 2019 він виступав на конференції TED у Ванкувері й далі бере активну участь у кампанії щодо боротьби зі змінами клімату благодійної організації Cool Earth.
Сам Денієл — яскравий приклад того, як усе своє життя можна перетворити на креативний перформанс. На Vogue Conference він розповість про власний шлях, який засвідчує, що головне знайти себе — і тоді успіх неминучий.
Стартап Reface, співзасновником якого є Дмитро Швець, — один з найвідоміших у світі українських застосунків, що дає змогу розмістити власне селфі у відео зі знаменитостями. У 2020 році Reface став застосунком номер один в американському App Store, випередивши TikTok та Instagram. Серед його шанувальників — Ілон Маск, Джастін Бібер і Майлі Сайрус.
Засновник лейблу MONATIK Corporation Дмитро Монатик уміє дивувати. У 2019 на Олімпійський стадіон, де, очікуючи на концерт, зібралося 70 тисяч глядачів, Дмитро і його балет в’їхали на поїзді; а створювати кліпи артисту вже давно допомагають імениті VFX-художники з усього світу. Спеціально для Vogue UA Conference артист готує live-перформанс і презентацію кліпу "С.О.В.А.", створену разом з відеохудожником Ells Wake.
Сертифікована гемологиня й оцінниця діамантів, Юлія Кушер створила перший в Україні усвідомлений бренд ювелірних прикрас SOLO for diamonds. Керує комерційним напрямом найбільшого в Європі інноваційного підприємства з вирощування алмазів Alkor-D. Інсайдерка алмазної індустрії, експертка міжнародного ринку алмазної сировини для топових ювелірних брендів.
На конференції Юлія розповість, як креативність допомагає в ювелірному бізнесі і як творчий підхід допомагає розв’язувати глобальні проблеми.
Інес започаткувала моду на тривимірний макіяж на межі реальності й сюрреалізму. Вона починала свою кар’єру як артдиректорка в рекламній агенції, де створювала кліпи для музикантів, експериментуючи з доповненою реальністю, а нині придумує віртуальний макіяж для Dior Makeup, Selfridges, Burberry. За словами Інес, вона намагається уявити, який вигляд матиме повна свобода самовираження в майбутньому. Її мета — заохочувати творчий підхід до макіяжу. З Інес ми поговоримо про майбутнє краси.
Свій досвід у галузі керування й консалтингу luxury-бізнесу Томас здобув під час роботи в Іспанії, Італії, Франції та Бразилії з найвідомішими брендами світу краси й розкоші — Armani Beauty, Lancôme, Ralph Lauren і Mugler. Спеціалізується на маркетингу й цифрових комунікаціях, експерт з продажу та навчання сейлз-консультантів. Нині працює в Парижі, де відповідає за розширення ринків збуту чоловічих ароматів нідерландського Дому моди Viktor & Rolf. Томас — інсайдер, який знає все про майбутнє б’юті-індустрії в сегменті luxury. Про те, як вона розвиватиметься, він і розповість гостям Vogue UA Conference.
Також під час Vogue UA Conference відбудеться круглий стіл з участю CEO найуспішніших компаній, що обговорюватимуть, як творчість і технології допомагають жити й працювати в нових реаліях. У ньому візьмуть участь Домінік Піот, Наталія Ємченко, Дмитро Монатик, Євген Мамай, Дмитро Корнілов і Юлія Пеліпас. Модеруватиме бесіду Пилип Власов, головний редактор українського Vogue.
Докладніше ознайомитися з програмою можна за посиланням.
Партнери конференції: Алькор Д, Solo for diamonds, ЦУМ Київ, BMW, Академия ДТЭК, UNIT CITY, OLL TV