2006 року Том Форд вийшов за межі модного бізнесу, адже почав випускати аромати. 2011 року дизайнер представив лінію косметики, що стала однією з найбажаніших у б'юті-індустрії. І ось, після стількох років, Форд нарешті починає випускати те, чого так не вистачало його лейблу, – засоби для догляду за шкірою.
"Я хотів створити серйозні доглядові продукти для шкіри і зробити лінію Tom Ford Research науково обґрунтованою", – сказав Форд у своєму новому інтерв'ю для WWD. За словами дизайнера, він хотів переконатися, що споживачі не просто витрачатимуть гроші на візуально гарні продукти з гучним ім'ям: "Я не дизайнер, який пише своє ім'я на красиво упакованому кремі".
В інтерв'ю WWD Том Форд розповів, що його нові продукти для догляду за шкірою розроблені з науковим підходом: дизайнер отримав власну спеціалізовану лабораторію Estée Lauder. Після 75 різних пробних комбінацій в Tom Ford Research з'явилися перші два продукти – сироватковий концентрат ($350) і кремовий концентрат ($450).
Обидва продукти містять високу концентрацію кофеїну з японського зеленого чаю ґьокуро і рідкісного білого порцелянового какао. "Кілька років тому дерматолог сказав мені, що найкращий засіб від опухлих очей – це вологі чайні пакетики. Кожного разу, коли я користувався цією порадою, я зауважував, що пакетики не тільки знімають набряки, але і зволожують шкіру", – сказав Форд WWD, що й пояснює, чому так багато досліджень бренду зосереджені на кофеїні.
Однак у Tom Ford Research є компоненти значно цікавіші від кофеїну. Так, до складу продуктів також увійшли АНА-кислоти: гліколева і молочна, пептиди і гіалуронова кислота.
Випуск Tom Ford Research Serum Concentrate і Crème Concentrate відбудеться в серпні, і ще три продукти, включно з кремом для очей, представлять навесні 2020 року.