Вуді Аллен про зйомки фільму "Дощовий день у Нью-Йорку"

В український прокат представили довгоочікувану кінострічку Вуді Аллена "Дощовий день у Нью-Йорку", реліз якої відтерміновували більше року через скандал з сексуальним домаганням, в якому звинуватили режисера. Як проходили зйомки фільму, розповідають Вуді Аллен, оператор Вітторіо Стораро і костюмер Сьюзі Бензінгер.

image
Про героїв

"Дощовий день у Нью-Йорку" – класична вудіалленівська мелодрама: дія відбувається в Нью-Йорку, улюбленому місті режисера, а головні герої – студенти Гетсбі і Ешлі, які приїхали туди на романтичні вихідні. Ешлі отримує від студентської газети завдання взяти інтерв'ю у знаменитого режисера Роланда Полларда (Лів Шрайбер), а романтичний герой Тімоті Шаламе хоче показати дівчині свій улюблений Нью-Йорк – вінтажний, старомодний, з його музичними барами і антикварними крамницями. Але плани руйнуються, коли дівчина захоплюється світом кіно і його героями, а Гетсбі поступово розуміє, що вона не та, з ким він хоче провести все життя.

"Гетсбі – самодостатня особистість з незвичайним колом інтересів, – каже Вуді Аллен. – Йому подобається стара музика, антикваріат і дощові дні. У нього є свої почуття і ніхто їх у нього не відбере. Він любить старомодні казино. Азартні ігри народжують у ньому ностальгію, проявляють його романтичний характер. За ігровим столом він переноситься до Нью-Йорка часу письменника Деймона Ранйона, коли Бродвей ряснів гравцями і букмекерами. Все це – частина романтичного сприйняття життя. Ешлі ж – мила дівчина з провінційного містечка. Її навчили кататися на конях, рибалити і грати в гольф. Вона розумна і скромна, але на вулицях Нью-Йорка губиться".

Про Нью-Йорк

Як завжди у Вуді Аллена, місто виконує у фільмі особливу роль. Підкреслити її режисерові допоміг оператор Вітторіо Стораро, володар "Оскара" за фільми "Останній імператор" і "Апокаліпсис сьогодні". З Вуді Алленом вони вже працювали над картинами "Світське життя" і "Колесо чудес". Стораро використовував різне світло та способи зйомки, щоб підкреслити відмінності між характерами Гетсбі і Ешлі. "Гетсбі любить, коли небо над Нью-Йорком затягнуте хмарами, а ще краще – якщо накрапає ​​дощик, – пояснює оператор. – Ешлі – яскрава і пристрасна, тому для неї я вибрав теплі кольори".

"Ми хотіли, щоб дощ став символом романтичності і кохання в картині, – каже Вуді Аллен. – Нью-Йорк дуже гарний в туманні і дощові дні. Є щось особливе в м'якому освітленні і вимитих начисто вулицях. На Ешлі дощ навіює тугу, а Гетсбі бачить у ньому романтику".

"Гетсбі закоханий у старий Нью-Йорк, – каже художник-постановник фільму Санто Локосто. – Тому він потрапляє в Вілладж зі старими готелями, в місця, які переносять нас у давно минулу епоху. Ешлі більше подобається сучасний Нью-Йорк – гламур готелю "Сохо" і лофт у центрі міста. Її світ обставлений красивими сучасними меблями". Сцени в готелі, в якому має відбутися інтерв'ю Ешлі з режисером Роландом Поллардом, знімали в готелі "Боварі" в Іст-Вілладжі. Оскільки команда не могла закрити готель повністю, Локосто і його команді довелося вибудувати декоративний фасад готелю на іншій вулиці і відтворити лобі на другому поверсі готелю, безпосередньо над реальним. "Я використовував меблі готелю, і в цілому нам вдалося створити більш-менш точну копію лобі, – каже художник. – Крім того, ми розкатали східні килими і розвісили всюди картини відповідно до тематики. Ми хотіли створити атмосферу XIX століття".

Про костюми

"Гетсбі носить Ralph Lauren, пояснює художниця костюмів Сьюзі Бензінгер. Це своєрідна уніформа для стильної молоді, яку не турбує вибір гардеробу. Мода Гетсбі не дуже хвилює. Він любить вінтаж, тому носить одяг, який купив давним-давно. У фільмі він носить куртку, яку Ральф Лорен випустив багато років тому".

Ешлі, навпаки, з'являється в офісі Полларда в пастельному кашеміровому светрі, який повинен вразити її героя. "У Ешлі є своя місія, – каже Бензінгер. – Вона хоче справити враження свідомої дівчини, яка прагне зробити кар'єру в журналістиці. Щоб Поллард поставився до неї серйозно, Ешлі ретельно готується до майбутнього інтерв'ю".

Чен, героїня Селени Гомес, з якою Гетсбі зустрічається в Нью-Йорку і яка закохана в нього з дитячих років, одягається самобутньо. "Вона – з тих нью-йоркських дівчат, які можуть носити непристойно дорогий одяг абияк, – каже художниця костюмів. – Ззовні вони можуть здаватися звичайними підлітками, але при цьому носити кросівки за шістсот доларів і светр за тисячу доларів. Бордовий плащ Stutterheim, який носила Чен, був найпопулярнішим у рік, коли знімали стрічку. Для зйомок знадобилося кілька ідентичних моделей, дістати їх виявилося великою проблемою".

Матеріали надані кінодистриб'ютором "Volga"

Популярне на VOGUE