Художник костюмів Санья Мілкович Гейс розповіла британському Vogue про те, як створювала гардероб Брі Ларсон для фільму "Капітан Марвел".
Картини про супергероїв зараз мають надзвичайний попит, що тільки підтверджує "Капітан Марвел", який вже є одним з найкасовіших фільмів 2019 року. Частиною привабливості жанру – крім екшену і суперсил героїв – є неймовірні костюми. Так, "Оскар" за найкращий дизайн костюмів цього року забрав афро-футуристичний проект Рут Є. Картер для "Чорної пантери". Мабуть, її подвиг могла б повторити і Санья Мілкович Гейс, яка створила вбрання для першого жіночого фільму всесвіту Marvel.
Відома своїми роботами в бойовиках і науково-фантастичних фільмах, включно з "Стартреком: Нескінченність" і франшизою "Форсаж", Гейс була схвильована тим, що приєдналася до родини Marvel для такого знакового фільму. "Ми хочемо бачити на екрані жінок, особливо сильних і могутніх. Я дуже щаслива бути частиною цього проекту", – розповідає Гейс.
Енді Парк, директор з візуального розвитку Marvel, який раніше допомагав формувати вигляд Чорної вдови і Оси, створив початкові дизайни для сучасної версії Капітана Марвел, пілота-супергероя Керол Денверс (Брі Ларсон). Гейс співпрацював з Парком, щоб втілити в життя костюми і перетворити концепцію в функціональний одяг.
Сучасний Капітан Марвел представляє те, який жінки-супергерої можуть і повинні мати вигляд зараз і в майбутньому – з урахуванням їх гендеру, без об'єктивізму чи навмисного висвітлення сексуальності. "Її костюм наче демонструє її сили і супергеройські здатності, але все ж він дуже жіночний", – пояснює Гейс. "Це було свідоме рішення зробити її не просто красивою, але і через костюм передати її світовідчуття. Вона дівчина з певною позицією, їй нема чого доводити. Це дуже сучасне бачення супергероя-жінки. Сподіваюся, багато молодих дівчат можуть побачити себе в цій концепції".
Костюм Капітана Марвел включає елементи, які можуть належати будь-якому супергероєві, незалежно від статі. Наприклад, її культовий шолом-маска з ірокезом – це те, що ми не звикли бачити на екрані у супергероїв-жінок. Вона носить грубі черевики, а не високі підбори, і ніколи не було ніяких розмов про те, щоб вона носила сексуальні вбрання, що, між іншим, можна простежити у комікс-версії Капітана Марвел.
Ларсон носить два різні суперкостюми у відтінках темно-синього, червоного і золотого, створені з синтетичної "рідкої шкіри"; і її костюм Капітана Марвел, зроблений зі шкіри на підкладці з еластичної тканини і 3D-елементів. У Гейс і її команди було близько восьми місяців, щоб підготуватися до зйомок, вони використовували манекени акторів справжньої величини, що значно полегшувало процес роботи. Однак примірки Ларсон стали викликом для команди дизайнерів, так як акторка посилено тренувалася у межах підготовки до ролі, що означало постійну зміну її параметрів і відповідно – коригування костюма.
"Її тіло очікувано змінювалося, тому вона неодноразово приходила на примірки. У процесі роботи вона все більше і більше дізнавалася, якими будуть її бойові сцени, і тому ми старалися, щоб те, що ми створили, дозволило їй робити певні речі".
Образ альтер-его Керол Денверс також цілеспрямовано гострий. Коли вона потрапляє у реальний світ і потребує звичайний одяг, вона вибирає мішкуваті джинси, футболку з логотипом групи Nine Inch Nails, фланелеву сорочку і шкірянку – ансамбль у стилі класичного гранжу 1990-х років. Що стосується футболки, Гейс говорить, що вона хотіла непомітний, але знаковий логотип, щоб підкреслити характер героїні: "Це повинен був бути конкретний період, але він мав був бути привабливим для сучасної аудиторії. Вона – пілот і бешкетниця. Тому питання полягало в тому, що одягне така молода жінка? Таким чином, комбінація рок-н-ролу і гранжу, здалася відповідним способом підкреслити її темперамент".
Крім естетики, костюми теж мали бути функціональними. "Найскладнішим було перевести бачення Парка в костюм, який можна носити, – каже Гейс. – Брі повинна була бути в змозі робити всі трюки, бігати, стрибати, обертатися і битися – всі божевільні речі, які ви бачите на екрані. Костюми мали вдатися не тільки досить зручними і не сковувати рухів, але і мати ідеальний вигляд, коли вона стояла б на місці. Це дуже, дуже специфічна геометрія. Ми рухали речі на сантиметр тут і сантиметр там, щоб все було ідеально".