Чому вінтаж – головний тренд на червоних доріжках
Джулію Робертс часто називають піонером гламурного секонд-хенду. На церемонії вручення премії "Оскар" 2001 року вона отримала нагороду в категорії "Найкраща жіноча роль" за фільм "Ерін Брокович" у чорно-білій вінтажній сукні 1992 року з архівів Valentino. Це вбрання викликало такий ажіотаж, що у нього з'явилася власна сторінка у Вікіпедії, а сам Валентіно Гаравані назвав цей момент апогеєм своєї кар'єри.
Але насправді вінтажну моду задала ще Вайнона Райдер. За рік до Робертс інді-королева з'явилася на 72-ій церемонії вручення премії "Оскар" у чорній сукні без бретелей 1940-х років Pauline Trigger. І хоча в той вечір на її фоні не красувалася золота статуетка, цей ансамбль залишається класикою червоної килимової доріжки.
Одні з найкращих суконь, в яких з'являлися на церемонії Американської кіноакадемії, були вінтажними. Рене Зеллвегер 2001 року одягнула лимонну шифонову Jean Dessès; Дженніфер Лопес 2003-го – м'ятно-зелену Valentino, яка спочатку належала Жаклін Онассіс; Ванесса Параді 2004 року з'явилася в багаторівневій сукні Chanel кольору слонової кістки. Ці сукні були не тільки красивими, але і престижними. Вони вказували на певний дух і рівень смаку у жінок, які їх носили. Вони уособлювали всю красу старого Голлівуду: талант, клас, жіночність і гламур.
Так старий гламур просочився в маси. Люди почали називати весь старий одяг "вінтажем". І це не обов'язково має бути сукня Valentino, і не обов'язково вдягнена на червону доріжку. Купівля речей в комісійних або секонд-хенд магазинах – це круто. Це демонструє, що у вас гостре око і хороший смак, якщо ви змогли знайти щось класне за межами доступного шопінгу в магазинах і бутиках.
Зараз світ вступає в нову еру вінтажу. Гвінет Пелтроу одягнула сукню Valentino 1963 року на церемонію вручення премії "Еммі" минулого місяця. Раніше Адвоа Абоа з'явилася у сукні авторства Тома Форда для Gucci 2004 року; а герцогиня Сассекська під час вагітності носила пальта Courrèges і Dior епохи Марка Боана.
Настав час усвідомити, що вінтаж – це сильно. Постійна новизна моди шкодить навколишньому середовищу і сприяє зміні клімату. За статистикою, тільки у Великій Британії 11 мільйонів речей з гардероба потрапляють на звалище щотижня. Щоразу для виготовлення нового одягу ми використовуємо цінні природні ресурси. Сьогодні вінтаж став модою розумних людей.