Коричневий — найактуальніший колір року
Від шоколаду до ірису та карамелі — різноманітні види коричневого кольору повернулися з модного вигнання, щоб стати одними з найпопулярніших відтінків року.
Довгий час коричневий вважався застарілим, нудним і невишуканим — особливо якщо порівнювати його з такими нейтральними кольорами, як чорний, білий і сірий. Однак він відновив свій публічний імідж і став основною не лише в колекціях модних брендів, а й в гардеробах знаменитостей.
Одяг та аксесуари брунатних відтінків можна побачити ледь не у всіх брендів. Скажімо, Brandon Maxwell представив темно-коричневі хутряні куртки, а LaQuan Smith — водолазки. Світліші коричневі кольори використали для суконь Dion Lee та комбінезонів Ulla Johnson. Ця фіксація на нейтральних тонах сигналізує про певні зміни — яскравий "дофаміновий" одяг, який мав приносити радість у важкі часи, здається, відходить на другий план, і дизайнери врешті фокусуються на невимушеності та універсальності.
З точки зору теорії кольору, коричневий є унікальним порівняно з деякими яскравими кольорами, оскільки його можна змішувати в багатьох різних колірних комбінаціях. Коричнева гама охоплює величезну кількість відтінків і тонів: від верблюжого та хакі до глибокого еспресо чи умбри. Вони можуть бути як теплими, так і холодними, тобто існує відтінок коричневого, який ідеально підходить до будь-якого тону шкіри.
Психологічно коричневий вселяє відчуття спокою і комфорту завдяки своїй приглушеності та не перевантажує око. Ми бачимо коричневий колір скрізь у природі — кора дерев, земля, стебла. Ми бачимо його у їжі — шоколад, мус, лава-кейк, помадка. Всі ці речі розкривають коричневий колір у найприємніший спосіб.
Можна сказати, що коричневий має потенціал стати новим чорним. Враховуючи нинішню схильність до мінімалізму та природної краси, логічно, що він популярний серед дизайнерів і у суспільстві.