Етична мода: секрети використання штучного хутра
Усе більше дизайнерів сьогодні відмовляються від використання натурального хутра у колекціях. Нещодавно до них приєдналися марки Versace і Furla, до цього радісну новину для захисників прав тварин оголосили Gucci. Vogue.ua розповідає про бренди, які обрали для себе новий шлях та готові відкривати штучне хутро по-новому.
На шоу Givenchy у центрі уваги виявилося штучне хутро. Креативний директор модного Будинку Клер Вейт Келлер поділилася секретами створення образів, у яких замінник не відрізниш від натурального хутра. Дизайнеру знадобилося три місяці, щоб удосконалити реалістичний зовнішній вигляд матеріалу, а натхнення вона черпала з архівів вісімдесятих років, коли будинком ще керував Юбер де Живанші.
11 жовтня 2017 року італійський бренд оголосив, що відмовиться від використання натурального хутра у своїх колекціях та займеться вдосконаленням методів виробництва. У Будинку навіть провели аукціон, для того щоб заявити про свою нову політику ще більш голосно. А всі виручені кошти були спрямовані у благодійні фонди з захисту тварин. Розглянути перші напрацювання Алессандро Мікеле у цьому напрямку можна вже в колекції Gucci осінь-зима 2018/2019, яка запам'яталася ще й сумками у вигляді людських голів.
Після серії зустрічей з організацією PETA в грудні минулого року, в Michael Kors оголосили, що з 2018-го припиняють використання тваринного хутра. Рух Будинку до свідомої моді спочатку здавався досить азартним рішення, але нова колекція довела, що в бренда чудово виходить працювати зі штучними фактурами.
Стелла Маккартні – незаперечний лідер й піонер свідомої моди. Вже довгі роки вона бореться з жорстокістю в індустрії, займається пропагандою етичних переконань й демонструє, що її колекції не страждають без використання не тільки натурального хутра, але й шкіри.
Мало хто знає, але Calvin Klein був одним з перших брендів, який відмовився від використання хутра в своїх колекціях. Це рішення ухвалили ще в 1994 році. Нинішній креативний директор лейблу Раф Сімонс продовжує дотримуватися обраної політики й сьогодні. У його новій колекції було багато шуб, але всі – зі штучних матеріалів.
Український бренд Bevza також не використовує натуральне хутро, але в новій осінньо-зимової колекції дизайнер Світлана Бевза не просто використовувала його замінник, а перетворила на розкішні "шуби" пуховики, та пофарбовані у відповідний принт – під леопарда, вовка чи соболя. Вийшло ефектно й практично. А натхнення Бевза шукала в образах улюблених героїнь – Керрі Бредшоу з серіалу "Секс у великому місті", головного редактора американського Vogue Анни Вінтур й Марго Тененбаум з фільму Веса Андерсона "Сімейство Тененбаум".
За матеріалами: vogue.fr
Читайте також