Які sustainable-денім-бренди вибирають знаменитості
Хоча джинси є основою багатьох гардеробів, їхнє виробництво спричиняє величезний вплив на навколишнє середовище через велику кількість води та хімікатів, які використовуються для їх виготовлення. Ось чому вибір джинсової тканини, що була вироблена у свідоміший спосіб, а також придбання довговічних джинсів є важливими питаннями. Знаменитості також роблять ставку на стійкий розвиток в формуванні свого гардероба. Так, Ріанну неодноразово помічали у джинсах з низькою посадкою Agolde, у дизайні яких використовується регенеративна та перероблена бавовна. Тим часом Сієнна Міллер нещодавно зʼявилася в білих джинсах-кльош Slvrlake, які створені з коноплі й органічної бавовни. Якщо ви хочете інвестувати в екологічні джинси цього літа, то пропонуємо взяти на замітку 5 найулюбленіших sustainable-денім-брендів, яким віддають перевагу знаменитості.
Agolde
Під час вагітності другою дитиною Ріанна знову демонструє на власному прикладі, що вагітні також можуть мати надзвичайно стильний вигляд. Зірку бачили в мішкуватих джинсах Agolde з низькою посадкою, виготовлених з регенеративної та переробленої бавовни, які є не тільки модною порадою, а й елементом екологічного одягу.


SLVRLAKE
Сієнна Міллер є прихильницею свідомо виготовленого деніму SLVRLAKE: зокрема джинсів Grace. Бренд, що базується в Лос-Анджелесі, використовує сертифіковану органічну бавовну, а також докладає зусиль, щоб зменшити використання хімікатів і води в ланцюжку постачання.

Stella McCartney
Бренд, без сумніву, є піонером у сфері сталого розвитку моди, отже не дивно, що джинсовий одяг Stella McCartney популярний серед лідерів думок. Так, Кеті Перрі нещодавно одягнула двокольорові джинси-кльош бренду під час запису The Voice.


Toteme
Скандинавський бренд Toteme вельми популярний як у модних редакторів, так і знаменитостей, і його одяг з деніму не є винятком. Розі Гантінгтон-Вайтлі є шанувальницею білих широких джинсів з високою посадкою, які виробляються з органічної бавовни та обробляються без використання шкідливих хімічних речовин, а також із зменшеним споживанням води й енергії.


Reformation
Джіджі Гадід, Емілі Ратаковські та Кеті Голмс часто роблять ставку саме на джинси Reformation, зокрема не тільки на однотонні пари, а і моделі з принтами. Бренд із Лос-Анджелеса пообіцяв стати повністю циркулярним до 2030 року, а до 2025 року зобов'язався скоротити використання синтетики до менше одного відсотка у створенні своїх колекцій.


За матеріалами: vogue.co.uk