Vogue Ukraine Conference: Міла Магдій — про роботу з українськими брендами та очікування покупців
13 листопада вже увосьме відбудеться VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025. Цього разу особлива увага буде приділена ритейлу. Однією зі спікерок стане Міла Магдій — засновниця мережі концепт-сторів PERSONALITY. Напередодні конференції вона відповіла на кілька наших запитань.
Про очікування клієнтів
Я бачу, що наш клієнт став дуже свідомим. Йому важливий не просто красивий вигляд речі, а й сенси. Люди хочуть знати, хто створює продукт, з яких матеріалів і яку історію він несе. Український покупець цінує автентичність, етичне виробництво і відчуття стилю. Я щаслива, що за вісім років роботи Personality нам вдалося створити комьюніті людей, які щиро закохані в українську моду.
Про портфель брендів
Ми підходимо до відбору брендів радше як куратори, а не просто баєри — не женемося за кількістю, нам цікава якість та індивідуальність кожного бізнесу, представленого у наших стінах. Сьогодні наша мережа налічує вже чотири магазини — у Львові, Луцьку, Рівному і Тернополі. У різних містах ми відчуваємо різні настрої покупців. Наприклад, у Львові клієнти сміливіші, шукають виразні силуети та концептуальні образи. У Луцьку, Рівному та Тернополі більше цінують комфорт і лаконічність.
Чого не вистачає ринку
Українська модна індустрія ще формується — вона така молода. Але точно знаю, що сильно не вистачає середнього сегменту, в якому будуть органічно поєднані розумна вартість, якість і дизайн. Також можу відмітити дефіцит актуального модного взуття та сумок.
Поради молодим брендам
Перше і головне — працюйте над якістю. Матеріали, посадка, фініш — це те, що клієнт оцінює з першої секунди. Мало зняти красивий кампейн — речі повинні не просто відповідати картинці, а дарувати покупцю відчуття впевненості в собі, бути зручними й комфортними.
Наступне — спілкуйтеся з вашими ритейлерами, запитуйте зворотній зв'язок. Ми знаємо все про клієнта, адже офлайн-простори — це не просто точки продажу, а ваші партнери, які допомагають зрозуміти клієнта, отримати фідбек, розвивати колекції. Думайте глобально. Українська мода вже не нішеве явище — це частина світового контексту, і ми всі творимо цю нову історію. І останнє — не забувайте слідкувати за трендами, адже часто клієнти приходять не за конкретно вашим брендом, а за модною сірою спідницею, яку бачили в соціальних мережах.
Більше про роботу українських брендів з локальними ритейлерами Міла Магдій розкаже на VOGUE UKRAINE CONFERENCE: FORCES OF FASHION 2025.
КУПИТИ КВИТКИ
Партнери конференції:
Фешн-партнер: UGG, бренд-легенда з Каліфорнії, який перетворив зручність на стиль. UGG дарує неповторне відчуття комфорту й надихає мільйони людей бути собою.
Алкогольний партнер: Don Julio, бренд текіли з багаторічною історією. Винятковий смак і справжній мексиканський дух у кожній пляшці.
Бʼюті-партнер: Vichy Laboratoires — французький дермокосметичний бренд, який використовує надсучасні розробки і пропонує новітні рішення для здорового вигляду шкіри й волосся.
Фінансовий партнер: Sense Bank — державний банк, що посідає провідні позиції в усіх сегментах банківського ринку України. Sense Bank активно ініціює та підтримує проєкти в галузі візуального, перформативного, музичного та кіномистецтва.
Інноваційний партнер: Mriya Production, українська технологічна компанія, яка спеціалізується на створенні віртуальних світів для відео, ігор і заходів по всьому світу.
Локація: UNIT.City, перший в Україні інноваційний парк, створений для підтримки технологічного підприємництва та стартапів, що поєднує офісні простори, лабораторії, навчальні заклади, житлові зони та коворкінги.