До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вікторія Бекхем повертає в моду колорблок

Цього сезону барвисті образи, що поєднують відразу кілька яскравих відтінків, знову повертаються в моду. Можливо, ви здивуєтеся, але про цей тренд згадала саме Вікторія Бекхем, відома своїми стриманими діловими виходами. Бізнесвумен бачили 12 жовтня в Нью-Йорку, коли вона прямувала на знімання шоу Good Morning America в яскравому триколірному образі. Вікторія вдягнула жовті штани кльош і червоний джемпер власного однойменного бренду. Свій вихід модниця доповнила яскраво-зеленою сумкою Bottega Veneta Cassette і протисонцевими окулярами-маскою. Тріо основних відтінків в її образі надсилало до стилю 2010-х, однак Вікі вдалося його модернізувати.

Вікторія Бекхем

Нагадаємо, що колорблокінг був популярний на початку 2010-х, коли такі бренди, як Raf Simons, Prada і Gucci, почали демонструвати подіумні образи у змішаних яскравих кольорах, як-от жовтий, фіолетовий, зелений і червоний. Сама Бекхем теж експериментувала з колірними поєднаннями приглушених тонів у своїх осінніх і весняних колекціях 2012 року. Тоді тренд на яскраві відтінки, як в олівців Crayola, миттєво став популярним і так само швидко вийшов з моди. Проте тепер колорблок поступово повертається в колекції, як це було видно на подіумах Louis Vuitton, Valentino і Bottega у цьому сезоні — і Вікторія Бекхем, схоже, підтримує цю тенденцію.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.