КУПИТИ КВИТКИ

Улюблені кішки модних дизайнерів

8 серпня в усьому світі відзначають Міжнародний день кота. Ці граційні домашні тварини вже давно стали загальними улюбленцями. На честь свята Vogue.ua розповідає про найвідоміших дизайнерів-котолюбів.

Карл Лагерфельд і Шупетт
Карл Лагерфельд і Шупетт

Шупетт, без перебільшення, найвідоміша кішка у світі моди. Її господарем був небіжчик Карл Лагерфельд, креативний директор Chanel і Fendi, який дуже любив її і називав принцесою. Шупетт справді живе як королева: в її підпорядкуванні є три покоївки, які доглядають за нею і стежать, щоб кішка дотримувалася режиму.

Реклама.
Карл Лагерфельд і Шупетт

В одному з інтерв'ю Лагерфельд розповідав, що особливо довірливі відносини у його Шупетт склалися з покоївкою на ім'я Франсуаза, яка робить їй зачіски і різні косметичні процедури. Ще у Шупетт є свій особистий літак, вона не любить воду, не переносить різких запахів і раз на 10 днів їздить на огляд до ветеринара.

Шупетт

За повідомленнями BBC, після смерті Лагерфельда Шупетт успадкувала 200 мільйонів доларів, але потім цю інформацію ніде не підтверджували. Заробляє Шупетт і сама. Наприклад, 2014 року вона отримала 3 мільйони доларів за зйомки в рекламних кампаніях косметичних і автомобільних брендів.

Шупетт
Грейс Коддінґтон і її Пампкін і Бланкет

Грейс Коддінґтон, колишню креативну директорку американського Vogue, називають божевільною котолюбкою. У неї живуть два коти – Пампкін і Бланкет, яких вона обожнює до нестями. Свою прихильність до них Грейс виразила в спільній колекції з Louis Vuitton під назвою Catogram.

Грейс Коддінґтон зі своїми котами

Catogram – це гра слів, що відсилає до одного зі символів Louis Vuitton – монограми. У колекції знаменитий принт поєднується з кумедними малюнками котів, які намалювала сама Грейс Коддінґтон. Тепер Пампкіна і Бланкет обожнює весь світ.

Джейсон Ву і його Jinxy і Peaches

Коти надихають на творчість і Джейсона Ву, улюбленого дизайнера Мішель Обами. 2012 року він створив спільну колекцію з великим ритейлером Target, яку присвятив саме котам.

Джейсон Ву

Спеціально для колекції він придумав кішку на ім'я Milu – жваву і грайливу, яка хоче, аби з нею гралися, і готова на все, щоб привабити увагу.

Рекламна кампанія Jason Wu x Target
Рекламна кампанія Jason Wu x Target
Джорджіо Армані і його Angel і Mairi

Кілька років тому в рекламній кампанії Armani Beauty з'явився чорний породистий кіт, однак шанувальників італійця Джорджіо Армані поява цієї тварини зовсім не здивувала, адже дизайнер є давнім шанувальником родини котячих. Своїх котів дизайнер окремо не рекламує і не робить з них суперзірок, але фотографуватися з ними обожнює.

Джорджіо Армані
Джорджіо Армані

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.