Кар'єра Крісті Тарлінгтон у 10 світлинах
2 січня супермоделі Крісті Тарлінгтон, яку називають однією з найвродливіших жінок ХХ століття, виповнюється 55 років. На честь її дня народження vogue.ua згадує 10 світлин, які найкраще ілюструють кар'єру однієї з головних зірок модельного бізнесу 1990-х.
Крісті Тарлінгтон народилася 2 січня 1969 року в родині співробітників авіакомпанії Pan-Am, з дитинства захоплювалася верховою їздою і абсолютно не планувала бути моделлю. Проте під час занять її помітив місцевий фотограф Дені Код, який і дав їй путівку в цей бізнес. Потім був переїзд до Нью-Йорка, робота в Elite Model Look і перша обкладинка — для британського Vogue 1986 року. Зняв її тоді Патрік Демаршельє в образі від Donna Karan — бренду, який тільки починав свій зірковий шлях.
Крісті Тарлінгтон з її класичною "чистою" красою одразу привернула увагу великих косметичних брендів. Так, 1987 року разом із моделлю Сінді Кроуфорд вона почала представляти марку Revlon.
Через рік Тарлінгтон підписала один зі знакових контрактів у житті — 1988 року модель стала обличчям аромату Calvin Klein 'Eternity'. Її співпраця з брендом тривала близько 20 років — і це один із найтриваліших контрактів в індустрії.
Проте світову популярність моделі приніс контракт з іншим косметичним брендом — Maybelline. З 1989 року її світлини в ролі амбасадорки марки можна було побачити практично в усіх глянцевих виданнях, а також на телебаченні. Заздрісники навіть жартували, що всі в захваті від Тарлінгтон, а вона в захваті від гонорарів Maybelline.
1990 рік став дуже успішним для Крісті Тарлінгтон — у січні вийшла одна з найбільш впізнаваних обкладинок Vogue Britain за всю історію журналу, і вона була з її участю, потім американка стала обличчям Versace і вперше потрапила на обкладинку американського Vogue. На той час їй був усього 21 рік і весь світ опинився біля її ніг.
1992 року Крісті Тарлінгтон знялася оголеною в рекламній кампанії організації PETA, яка веде боротьбу за права тварин. Уже тоді показала, що вона модель з відповідальною життєвою позицією.
2002 року Тарлінгтон на одній з обкладинок Vogue продемонструвала своє захоплення йогою, якою займається вже багато років. Того ж року вона випустила книжку Living Yoga.
2013-й став роком повернення для Крісті Тарлінгтон — вона стала обличчям одразу декількох модних брендів, включно з Missoni, Calvin Klein і Jason Wu.
У березні 2016 року в журналі WSJ вийшло велике інтерв'ю з Крісті Тарлінгтон під назвою "Крісті — від моделі до активіста". А 2010-го вона заснувала організацію Every Mother Counts, робота якої спрямована на зменшення і запобігання смертей, пов'язаних з пологами та вагітністю.