КУПИТИ КВИТКИ

Як стати зіркою стритстайла: інтерв'ю з сестрами Сузукі

У кінці березня в Будапешті минув Budapest Central European Fashion Week, одними з головних гостей якого стали рожевоволосі сестри Сузукі з Японії – головні зірки вуличного стилю останніх сезонів. Спеціально для vogue.ua fashion-оглядач Роза Синайські зустрілася з близнючками і розпитала у них про закулісся стритстайл-марафонів.

Сестри Сузукі і Роза Синайські

Кожного сезону під час Тижнів моди з'являються нові персонажі, які за кілька днів можуть цілком перетворитися в справжніх стритстайл-зірок, а їх фото облетять весь світ. Алгоритм досягнення такої популярності вже добре відомий: трендовий одяг, запам'ятовувані аксесуари, любов до яскравого вбрання або вміння грати з принтами. Досвідчений стритстайл-фотограф точно не пройде повз. Також потрібно з'являтися в правильних місцях, в тому числі і на вечірках, а ще краще – в першому ряду. Цим набором інструментів і скористалися японські сестри-близнюки Амі і Ая Сузукі, які вже досить давно популярні в рідній країні, але західний світ про них не знав. Буквально за один сезон про них заговорила індустрія і рекламні контракти посипалися один за іншим. Я зустрілася з ними в Будапешті і дівчата розповіли мені, як вибирають образи, готуються до показів, і скільки сумок потрібно мати з собою в поїздці.

Реклама.
Сестри Сузукі

Зупинилися сестри Сузукі в готелі Ritz-Carlton, а їх номер на ці чотири дні перетворився на справжню скарбницю, мрію кожної дівчини. Біля входу я не без зусиль порахувала 10 пар взуття, останні сумки-хіти від Christіan Dior і Valentino, а в гардеробі повно квіткових шовкових суконь і прекрасних піджаків. Окремим моїм одкровенням стали 20 пар окулярів і прикраси на будь-який смак. Так, і це все ще потрібно помножити на два.

Роза: Розкажіть, як почався ваш роман з модою?

– Все почалося, коли ми були у віці 21 рік (зараз дівчатам 30). Ми захоплювалися музикою і поступово почали виступати як діджеї. Уже тоді нам подобалося вбиратися на виступи, і з тих пір наша пристрасть до моди росла в геометричній прогресії. На міжнародній сцені ми з'явилися тільки торік, після того, як нас помітили стритстайл-фотографи на Тижні моди в Парижі. Так все і закрутилося.

Сестри Сузукі

На Тижні моди ми перевдягаємося три і навіть чотири рази в день. Щоразу це займає близько двох з половиною годин, так як ми все робимо самі. У нас немає помічників і стилістів. Макіяж і зачіски ми теж робимо самостійно.

Роза: Як ви вибираєте образи?

– Все починається з колірної гами, в якій ми хочемо бути цього разу. Потім ми починаємо підбирати конкретні речі, а потім доповнюємо образи аксесуарами. Ми дуже любимо великі прикраси і різноманітні пов'язки.

Роза: Часто сперечаєтеся?

– Ні, ми практично завжди на одній хвилі.

Роза: Ви часто отримуєте дуже багато подарунків від різних брендів. Що потрібно зробити дизайнеру, щоб ви звернули увагу на його речі і з'явилися в них?

– Ми намагаємося не зациклюватися на іменах. З однаковою частотою носимо і відомі всім бренди, і молодих дизайнерів. Головне, щоб у одягу був цікавий дизайн, привабливий колір і фактури. Ми любимо речі, що запам'ятовуються. Важливо, щоб вони мали хорошу посадку.

Роза: У кожної з вас близько 200 000 підписників в Instagram. Поділіться секретами позування, щоб добре вдаватися на фотографіях?

– Наша головна таємниця, що нас двоє. Ви у нас не побачите фотографій, де ми окремо. Це відразу дає wow-ефект і симетрію нашим фотографіям. Головне, розслабтеся і все вдасться.

Роза: Розкажіть про ваші плани на майбутнє.

– Ми б хотіли продовжувати подорожувати і знайомитися з новими культурами та країнами. Це дуже надихає. Також ми плануємо і далі розвиватися в модній індустрії і співпрацювати з улюбленими брендами, наприклад, з Prada.

Текст: ROZA SINAYSKY (@moodyroza)

Фото: MARIANA STEBENAVA (@marianastebeneva)

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.