Як Ріанна завойовує світ великої моди
20 лютого Ріанні виповнюється 30 років. Зірка однієї з найвідоміших в світі співачок запалилася в 2005 році і за цей час вона встигла не тільки побудувати завидну музичну кар'єру, а й запустити успішний б'юті-бренд FENTY і заразом заявити про амбіції дизайнера. Vogue.ua згадує, як Ріанна завойовувала світ великої моди.

FENTY PUMA – яскравий одяг зі спортивним характером, за яким вишикуються в чергу шанувальники співачки. До прикладу, cвою другу колекцію для спортивного гіганта вона представила в Парижі й улаштувала шоу в старовинному маєтку, адже головним джерелом натхнення для неї стала епоха правління Марії-Антуанетти, пишний гардероб якої вона вирішила об'єднати зі спортом та вуличною модою.

Багато критиків тоді назвали її колекцію копією того, що робить Каньє Вест для Yeezy, тільки з мереживом. Однак Ріанну такі порівняння не лякають – вірні фанати готові скупити все, чого торкнулася рука їхньої улюблениці і комерційний успіх будь-якої її колекції гарантований.

Колекція для спортивного бренду – не єдиний приклад співпраці уродженки острова Барбадос з модним світом. Останні кілька сезонів Ріанна представляє бренд Dior і навіть випустила для нього капсульну колекцію сонцезахисних окулярів. Подібне трапилося вперше за 70-річну історію модного Будинку і ще більше доводить, як сильно образ Ріанни впливає на молоде покоління, увагу якого і прагнуть завоювати легендарні бренди з її допомогою.

Встигла спробувати себе Ріанна і в дизайні взуття. Разом з Маноло Бланніком вона представила колекцію взуття Denim Desserts, до якої увійшли шість пар чобіт, розшитих перлами, пайєтками і блискітками. Причому, створені вони за мотивами татуювань самої співачки. "Ці чоботи дуже небезпечні! Якщо ви збираєтеся повернутися додому в своє ліжко, не носіть їх! Вас викрадуть разом з цими чобітьми. Вони – суцільна неприємність", – жартома написала Ріанна напередодні виходу колекції.

Одним з перших випадків зіткнення Ріанни з модою стала її співпраця з демократичним брендом River Island. Сталося це в 2013 році. Розробила тоді співачка колекцію за підтримки дизайнера Адама Сельмана. "Мені надали творчу свободу і дозволили робити все, що я захочу", – з ентузіазмом тоді розповідала Ріанна про колаборацію, яка тривала кілька сезонів.

Читайте також: