Історія створення гардероба Ріанни для Coachella 2018
Коли справа стосується найефективнішої появи на публіці, конкурувати з Ріанною стає непросто. Співачка вирушила на фестиваль Coachella з повною бойовою готовністю. "Coachella завжди повинна бути веселою і руйнівною, – поділився Джейлел Вівер, творчий директор Fenty, – у нас був крутий момент минулого року з кришталевою курткою і маскою Gucci, і ось ми подумали, як же ми можемо це перевершити?"
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/c5a/04f/233/5ad723304fc5a.jpeg.webp)
Офіційно проводити штурм мозку Вівер і Ріанна почали за місяць до заходу, але основна ідея виникла ще в лютому, коли вони побачили балаклаву на показі осінньо-зимової колекції Gucci. "Ми з Ріанною одразу полюбили цю річ, як тільки модель в балаклаві з’явилася на подіумі, – розповідає Вівер, – і далі вже почали думати над тим, як її носити". Правило любові з першого погляду також стосується ніжно-блакитного брючного костюму Y/Project, який доповнили екстремальними каблуками UGG. "Звичайно, це не було схожим на класичну Coachella, але саме це і змусило нас полюбити нашу ідею ще більше!".
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/f8d/c3e/235/5ad7235c3ef8d.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/0fd/3bc/236/5ad72363bc0fd.jpeg.webp)
Палантин кольору вареного згущеного молока і ботфорди-гіганти придумав Гленн Мартенс, креативний директор Y/Project. "Що я люблю в Ріанні, – це те, що вона така нонконформістка, яка, буквально, розсуває ваші кордони творчості", – розповідає Вівер.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/284/c5f/236/5ad7236c5f284.jpeg.webp)
За матеріалами www.vogue.co.uk.