Інтерв'ю з Олексієм Барковим, переможцем конкурсу Vogue UA і Polimoda
2018 року Vogue UA та Інститут дизайну одягу Polimoda оголосили конкурс на отримання магістерської стипендії сумою 26 000 євро на курсі "Маркетинг і комунікації". Його переможцем став Олексій Барков, який недавно закінчив навчання і розповів нам про набутий досвід.
У Polimoda навчається близько 2300 студентів з 75 країн світу. Як таке розмаїття впливає на процес навчання? Бачення індустрії? Сприйняття моди в цілому?
Дійсно, навіть у мене в класі зібралися люди майже з усіх континентів. Це розширює світогляд і допомагає зрозуміти аспекти абсолютно незнайомих культур. У класі не буває однакових поглядів, у всіх абсолютно різний досвід і бекґраунд. В цілому, Polimoda – це велика сім'я і злагоджений механізм в одному флаконі, де імітують робочий процес у якійсь із міжнародних модних компаній. Через таке розмаїття студентів значно краще усвідомлюєш, які інструменти слід використовувати під час побудови комунікації, і як сильно на це впливають культурні звички і національні особливості. Можу з упевненістю сказати, що студенти Polimoda ніколи б не зробили помилки схожої на скандал із Dolce & Gabbana в Китаї.
Polimoda вважається одним з найкращих fashion-інститутів на світі. Назви причини, які підтверджують цю думку на всі 100%.
Система навчання тут докорінно відрізняється від української. Наголос роблять на освоєнні практичних знань і навичок, які знадобляться в подальшій кар'єрі. Якщо у тебе є цікава ідея, то ніхто не перешкоджатиме в її здійсненні. Будь-яку ініціативу в цьому університеті вітають. Без сумніву, в Polimoda – найкращі викладачі. Вони буквально змушують тебе вийти із зони комфорту і вчать абсолютно нового, нестандартного способу мислення.
Які труднощі ти відчував під час навчання?
Як виявилося, я повний профан у маркетингу, але потрібно було трохи часу, щоб вникнути і з усім розібратися.
Найбільш незвичні заняття/випадки під час навчання в Polimoda?
Пам'ятаю, ще на початку навчання був такий теплий день, що ми з приятелями під час ланчу окупували газон на задньому дворику і насолоджувалися сонцем. У січні ... Взимку! Максимально незвично після Києва, де зовсім недавно сам ходив скрізь заметіль.
Polimoda часто запрошує промовців, які особливо доклалися до розвитку модної індустрії. Для мене змога поспілкуватися і запитати щось у креативного директора Montblanc, Заіма Камаля, головної редакторки The Gentlewoman, Пенні Мартін, або креативного директора Missoni, Маргарити Міссоні – вже незвична подія.
Що може дати навчання в такому закладі?
Навчання в Polimoda, крім безцінних знань, дає можливість зустріти безліч талановитих людей, і є велика ймовірність, що з ними ви працюватиме після завершення університету. Це чудовий шанс завести знайомства і проявити себе. Однією з переваг також є організація інтерв'ю з роботодавцями, які в подальшому можуть запропонувати стажування.
Назви мінуси чи негативні сторони навчання?
Іноді буває, що графік навчання стає дещо рандомним: пари переносять, бо майже всі викладачі є фахівцями-практиками, у багатьох свій бізнес, і їм час від часу доводиться їздити у відрядження.
Чого ти не очікував, коли їхав у Polimoda?
Я не очікував, що людський організм може так довго функціонувати без сну, при цьому залишатись продуктивним. Також не очікував, що за три місяці можна придумати концепцію журналу, зверстати його і запустити. Виявляється, в Polimoda можливо все!