До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Людина-оркестр: 3 головні пристрасті Фаррелла Вільямса

Складно знайти людину, яка б не чула гіт Фаррелла Вільямса Get Lucky. Однак за виконанням цієї невигадливої мелодії ховається людина-оркестр, яка встигає і підтримувати молодих музикантів, і зніматися в рекламі, і захищати навколишнє середовище, і створювати одяг для одного з найвпізнаваніших у світі брендів — Louis Vuitton. У день народження Фаррелла Вільямса vogue.ua розповідає про його головні пристрасті.

Фаррелл Вільямс

Фаррелл-музикант

Фаррелл Вільямс народився в багатодітній родині у штаті Вірджинія, був відмінником і грав у місцевому дитячому оркестрі на фортепіано. Саме там він і познайомився з Чадом Г'юго, з яким в старших класах заснував гіп-гоп-квартет The Neptunes, куди запросив іще двох друзів — Гейлі і Майка Етеріджів. Гурт став відомим завдяки записам для інших виконавців, зокрема Джей-Зі і Брітні Спірс. Дебютний сингл як самостійний виконавець Вільямс представив 2003 року, потім був успішний дует зі Снуп Доґґом — їхній гіт Drop It Like It's Hot назвали однією з найкращих реп-композицій десятиліття. А далі популярність росла сама собою: дуети з Мадонною і Джастіном Тімберлейком, участь у телепроєкті "Голос" у ролі тренера, саундтрек до мультфільму "Нікчемний Я" і номінація на "Оскар". До речі, на ютубі у його кліпу Happy вже понад мільярд переглядів.

Реклама

Фаррелл-дизайнер

Мода — ще одна велика пристрасть Фаррелла Вільямса. 2005 року він запустив власну лінію одягу Billionaire Boys Club — і водночас почав випускати взуття під брендом Ice Cream. Всього через три роки він зробив колекцію прикрас для Louis Vuitton. Також кілька років тому Фаррелл Вільямс викупив голландський бренд G-Star RAW, з яким зараз не тільки випускає круті колекції з деніму, але і займається питаннями навколишнього середовища.

Рекламна кампанія G-Star RAW, метою якої є звернути увагу на забруднення світового океану

І безперечно, великою новиною у світі моди стало призначення Фаррелла на пост креативного директора чоловічої лінійки Louis Vuitton. Першу колекцію він показав майже рік тому, у червні 2023-го. Без перебільшень, це було одне з найгучніших модних шоу року, заради якого у Париж прилетіли Ріанна, Бейонсе й інші зірки зі всього світу. Дебютна колекція Фаррелла для Louis Vuitton розгорнулася у 74 образах, які охоплювали історію Дому, власне минуле Вільямса і культурний досвід в Америці. Показ пройшов на знаменитому паризькому мосту Пон-Неф — ним Фаррелл відкрив новітню главу історії Louis Vuitton. Більше про цей важливий показ читайте за посиланням.

Фаррелл-модель

5 квітня Фарреллу Вільямсу виповнюється 51 рік, і його фанати жартома цікавляться, де він купив таблетку молодості. Музикант в улюблених шортах-бермудах, жакетах Chanel і крислатих капелюхах має свіжий та молодий вигляд. Люблять із ним працювати і модні бренди. Серед головних фанатів Фаррелла Вільямса був і Карл Лагерфельд.

Рекламна кампанія Chanel із Фарреллом Вільямсом і Карою Делевінь

2013 року він запросив артиста знятися в мініфільмі "Реінкарнація", а 2017-го музикант став першим чоловіком-обличчям сумки Chanel. У різні роки його також можна було побачити в зніманнях Marc Jacobs, Uniqlo і G-Star RAW.

Фаррелл Вільямс у рекламній кампанії сумки Gabrielle
Фаррелл Вільямс у рекламній кампанії Uniqlo

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.