Людина-оркестр: 3 головні пристрасті Фаррелла Вільямса

Складно знайти людину, яка б не чула гіт Фаррелла Вільямса Get Lucky. Однак за виконанням цієї невигадливої мелодії ховається людина-оркестр, яка встигає і підтримувати молодих музикантів, і зніматися в рекламі, і захищати навколишнє середовище. У день народження Vogue.ua розповідає про головні пристрасті Фаррелла Вільямса.

Фаррелл Вільямс

Фаррелл-музикант

Фаррелл Вільямс народився в багатодітній родині у штаті Вірджинія, був відмінником і грав у місцевому дитячому оркестрі на фортепіано. Саме там він і познайомився з Чадом Г'юго, з яким в старших класах заснував гіп-гоп-квартет The Neptunes, куди запросив іще двох друзів — Гейлі і Майка Етеріджів. Гурт став відомим завдяки записам для інших виконавців, зокрема Джей-Зі і Брітні Спірс. Дебютний сингл як самостійний виконавець Вільямс представив 2003 року, потім був успішний дует зі Снуп Доґґом — їхній гіт Drop It Like It's Hot назвали однією з найкращих реп-композицій десятиліття. А далі популярність росла сама собою: дуети з Мадонною і Джастіном Тімберлейком, участь у телепроєкті "Голос" у ролі тренера, саундтрек до мультфільму "Нікчемний Я" і номінація на "Оскар". До речі, на Youtube у його кліпу Happy вже понад мільярд переглядів.

Фаррелл-дизайнер

Мода — ще одна велика пристрасть Фаррелла Вільямса. 2005 року він запустив власну лінію одягу Billionaire Boys Club — і водночас почав випускати взуття під брендом Ice Cream. Всього через три роки він зробив колекцію прикрас для Louis Vuitton. Також кілька років тому Фаррелл Вільямс викупив голландський бренд G-Star RAW, з яким зараз не тільки випускає круті колекції з деніму, але і займається питаннями навколишнього середовища.

Рекламна кампанія G-Star RAW, метою якої є звернути увагу на забруднення світового океану

З останніх новин, пов'язаних з його ім'ям, — це призначення на пост креативного директора чоловічої лінійки Louis Vuitton. Його перша колекція для бренду буде представлена в червні наступного року під час Тижня чоловічої моди в Парижі, "Я радий вітати Фаррелла в Домі після нашої співпраці у 2004 і 2008 роках для Louis Vuitton. Його творче бачення — поза модою, і, безсумнівно, приведе Louis Vuitton до нової та дуже захопливої глави", — зазначив у лютому П’єтро Беккарі, голова правління та генеральний директор Louis Vuitton.

Спільна колекція Pharrell Williams x Adidas Originals

Фаррелл-модель

5 квітня Фарреллу Вільямсу виповнюється 50 років, а його фанати жартують, де він купив таблетку молодості. Музикант в улюблених шортах-бермудах, жакетах Chanel і крислатих капелюхах має свіжий та молодий вигляд. Люблять із ним працювати і модні бренди. Серед головних фанатів Фаррелла Вільямса був і Карл Лагерфельд.

Рекламна кампанія Chanel із Фарреллом Вільямсом і Карою Делевінь

2013 року він запросив артиста знятися в мініфільмі "Реінкарнація", а 2017-го музикант став першим чоловіком-обличчям сумки Chanel. У різні роки його також можна було побачити в зніманнях Marc Jacobs, Uniqlo і G-Star RAW.

Фаррелл Вільямс у рекламній кампанії сумки Gabrielle
Фаррелл Вільямс у рекламній кампанії Uniqlo

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.