Марк Джейкобс зустрічає апокаліпсис у всеозброєнні
Американський дизайнер Марк Джейкобс, за яким в Instagram стежать майже 1,5 мільйона осіб, надихає своїх підписників не зневірюватися під час епідемії коронавірусу й демонструє яскраві, майже казкові образи. До того ж відвертати увагу від реальних проблем він вважає за краще не тільки в одязі власного авторства, а й конкурентів — Balenciaga, Gucci або Celine.

Джейкобс із задоволенням приміряє найнеймовірніші речі з їхніх колекцій і придумує ненудні поєднання на кшталт класичного блейзера Celine і яскраво-жовтих напівчобіт на платформі в стилі 70-х або лаконічної чорної маски в парі з грайливими сонцезахисними окулярами. Крім того, кожне своє фото дизайнер обігрує відповідним підписом і закликає шукати натхнення навіть у такий неспокійний час. Нам подобається його приклад.
