До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

"Золоті" — новий дроп від бренду BEVZA в колаборації з IQOS

Бренд BEVZA в колаборації із IQOS презентували другий лімітований дроп зі спільної колекції аксесуарів — підвіс "Золоті". Дизайн прикраси був натхнений найстарішим і одночасно найсучаснішим районом столиці — Золоті ворота.

Реклама

"Золоті для Києва — це більше, ніж колір чи територія. Це спосіб життя, певний напрямок думок та особливий рівень креативності. Пишаюсь, що народилася на Золотих", — каже Світлана Бевза. Можна сказати, що колись Київ географічно починався на Золотих, а сьогодні — це осередок креативних індустрій, підприємництва та творчого бізнесу.

Презентація аксесуара відбулася на день Києва (27 та 28 травня) в головній пам’ятці району — Золотих воротах, в межах заходу "Київ Пішохідний". Підвіс був представлений у дзеркальній арці. Арт-інсталяція символічно та без зайвих слів розповідала історію про те, що Золоті — це насправді відображення людей, які творять історію свого міста.

Презентація дропу
Презентація дропу

Золоті – це більше, ніж колір.

Золоті – це більше, ніж територія.

Золоті – це місце, із якого все почалось.

Золоті – це люди, які творять історію щодня.

Презентація дропу
Презентація дропу

Користувачам IQOS округлі контури форми кулона можуть також нагадати форму девайсу, а шрифт — індикатори на тримачі. Кулон на ланцюжку виконаний з латуні в позолоті та доповнений підвіскою із зображенням Ярослава Мудрого.

Район "Золоті ворота" в Києві посів 16-те місце з 49 в рейтингу кращих районів світу у 2021 році, за версією британського видання Time Out. Автори рейтингу обирали свої must visit за такими критеріями, як їжа, напої, нічне життя, культура, дух спільності, стабільність. Щоб скласти своє враження про Золоті варто пройтися вулицями Рейтарська, Ярославів Вал і Гончара, відпочити у Сквері київських інтелігентів, а також зайти в ZigZag, "Каштан", The Naked Room та "Косатку".

У жовтні минулого року BEVZA та IQOS випустили перший дроп з колаборації — жилет Companion edition, який публіка вперше побачила на Паризькому тижні моди: Vogue UA Ukrainian Designers Showcase: що треба знати про колаборацію Bevza та IQOS.

Спонсор публікації — IQOS.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.