До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Юлія Пеліпас представляє новорічну колекцію H&M

Шведський ритейл-гігант H&M представив нову святкову колекцію, виготовлену зі стійких матеріалів. Відмітна ознака цієї колекції — різноманітність, завдяки чому можна скласти відповідний образ для врочистостей будь-якого формату. Тут є і в’язані светри для шанувальників естетики apres-ski, і романтичні образи, і блискучі сукні для гучної вечірки, і класика, яка не втратить актуальності.

Юлія Пеліпас ​​у новорічній рекламній кампанії H&M

Святкова колекція Holiday 2020 особлива тим, що повністю виготовлена ​​з екологічних матеріалів, включно з переробленим поліестером, переробленою вовною й органічною бавовною. Отже, H&M закликає в цей новорічний період здійснювати тільки усвідомлені покупки, з турботою про себе, близьких і нашу планету.

Реклама
Юлія Пеліпас ​​у новорічній рекламній кампанії H&M

Нагадаємо, що команда H&M перебуває в постійному пошуку інноваційних тканин і процесів, які дають змогу зробити одяг екологічнішим. Сьогодні 57% матеріалів, які використовує H&M Group, — перероблені, органічні або отримані зі стійких джерел. Водночас із 2020 року вся бавовна в одязі H&M — перероблена або органічна.

Юлія Пеліпас ​​у новорічній рекламній кампанії H&M

Героями новорічного кампейну H&M стали стильні дівчата з різних країн, відомі власною свідомою позицією. Серед них — запрошена style-директорка VOGUE Україна Юлія Пеліпас, яка також є амбасадоркою ініціативи щодо скорочення пластику No More Plastic і засновницею upcycling-системи Bettter.

<b>Pelipas_H&M</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.