КУПИТИ КВИТКИ

Друга молодість: нова рекламна кампанія з Дженніфер Лопес

Дженніфер Лопес, яка минулого літа відзначила 50-річчя, цього сезону взялася за активне підкорення модної індустрії. Протягом кількох місяців з її участю вийшли відразу три рекламні кампанії: в листопаді вона стала обличчям Coach, кілька днів тому потішила шанувальників зйомкою для Versace, а тепер представила кампейн для марки Guess.

Дженніфер Лопес у рекламній кампанії Guess весна-літо 2020

У рекламній кампанії Guess весна-літо 2020 Джей Ло постає в спокусливому образі, в якому змішалися референси з кількох епох. Сама вона розповідає: "Атмосфера зйомки нагадала мені про італійські фільми 1960-х років, але в яких Софі Лорен зустрілася б з Мадонною зразка 1980-х".

Реклама.
Дженніфер Лопес у рекламній кампанії Guess весна-літо 2020

Зйомки відбувалися в Каліфорнії, а в об'єктиві фотографки Тетяни Герусової Дженніфер Лопес приміряла і обтислий трикотаж неонових відтінків, й ідеальні для літа невагомі комплекти з мережива, і брючні двійки, які на ній мають не строгий, а провокаційний вигляд.

Дженніфер Лопес у рекламній кампанії Guess весна-літо 2020
Дженніфер Лопес у рекламній кампанії Guess весна-літо 2020

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.