До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сумка Chanel 22 — новий гіт французького модного Дому

Сумка Chanel 22 — новий витвір креативної директорки Дому Віржині Віар — покликаний стати черговим об’єктом бажання вже цієї весни. Як і назва попередниці — Chanel 19, створеної у 2019 році, — назва Chanel 22 пов’язана безпосередньо з роком створення сумки, а також із важливою датою в історії Дому: саме сто років тому, в 1922-му, випустили аромат № 22.

Виріб втілює в собі всі коди Дому: від стьобаної шкіри й металевого ланцюжка, переплетеного зі шкірою, до підпису Chanel, що складається із золотих або лакованих металевих літер.

Реклама

<b>Chanel 22</b>

Дизайн сумки відповідає духу часу й ритму життя сучасної жінки, і поєднує в собі простоту й комфорт. Функціональна й легка, виготовлена з еластичної, але міцної шкіри, сумка доступна в трьох розмірах (маленький, середній і великий) та у версії рюкзака. Аксесуар закривається на магнітну кнопку й зав’язки, а всередині Chanel 22 має кишенею на змійці та знімний мішечок, який фіксується на карабіні.

Сумка Chanel 22, що уособлює прагнення Габрієль Шанель дати жінкам свободу руху й духу, стане справжньою спільницею в повсякденному житті.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.