Valentino запускає нову благодійну ініціативу
Італійський модний Дім Valentino представив ініціативу свого креативного директора П’єрпаоло Піччолі #ValentinoEmpathy — рекламну кампанію колекцій сезону осінь-зима 2020/2021, яка з’явилася внаслідок життя в новому світі в період соціального дистанціювання.
Щоб зберегти й далі підтримувати цінності Valentino за часів пандемії, П’єрпаоло Піччолі представляє спеціальний проєкт, заснований на емпатії — одній емоції, яка не може зникнути із соціальним дистанціюванням. Він представлений у вигляді нової рекламної кампанії сезону осінь-зима 2020/2021.
Головними героями кампанії #ValentinoEmpathy стали всесвітньо відомі художники, моделі й друзі модного Дому, серед яких Адут Акеч, Анвар Хадід, Крісті Тарлінгтон, Гвінет Пелтроу, Летиція Каста, Лора Дерн і Наомі Кемпбелл.
Рекламну кампанію буде знято в місцях, де її герої живуть під час карантину. Всі вони будуть одягнені в образи з колекції Valentino осінь-зима 2020/2021. Унаслідок бренд отримає серію портретів, які зроблять люди, з яким герої кампанії проводять час в ізоляції.
У межах проєкту бренд пожертвує 1 мільйон євро італійській лікарні Lazzaro Spallanzani в Римі, що бореться проти COVID-19.
Mayhoola й Valentino вже пожертвували 2 мільйони євро італійській лікарні Sacco й урядовій організації Protezione Civile, 1 мільйон для французької благодійної організації Fondation Hôpitaux de Paris-Hôpitaux de France й 1 мільйон для іспанської лікарні. Пожертва лікарні Lazzaro Spallanzani піде на підтримку майбутніх етапів пандемії.