Уроки малювання: рекламна кампанія Christian Dior весна-літо 2018
Топ-модель Саша Пивоварова, пік кар'єри якої припав на нульові, стала обличчям нової весняно-літньої колекції Christian Dior. Цей вибір був прогнозованим, адже Пивоварова відкрила показ весна-літо 2018, а також ідеально втілює в собі героїню сезону – присвятила Марія Грація К'юрі колекцію художницям і саме малюванням зараз активно займається модель.

Доручили зняти кампанію Патріку Демаршелье, в об'єктиві якого Саша Пивоварова нагадує Нікі де Сен-Фалло, творчість якої надихнула Марію Грацію К'юрі на створення колекції. Естетика рекламної кампанії занурює в атмосферу 1960-х років (ще одного джерела натхнення арт-директора) з їхнім зухвалим творчим духом і підйомом фемінізму.

Читайте також: