До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Українське слово: весняно-літня колекція L’eskizzo

Український бренд тейлорингу L’eskizzo представив нову весняно-літню колекцію, яка отримала назву SLOVA. Лукбук до неї був знятий у бібліотеці Київської політехніки та передає естетику 70-х років, епохи, коли друковані слова були так само важливими та актуальними, як діджиталізовані слова сьогодні.

L'eskizzo весна-літо 2023
L'eskizzo весна-літо 2023

Реклама

Головним тематичним референсом для колекції стали вірші українських поетес Олени Теліги та Лесі Українки, класиків, слова яких актуальні для українців сьогодні. Їхні рядки бренд використав для створення принтування шалика, головного аксесуара колекції. Ці жінки з честю зустрічали виклики долі, і якби жили сьогодні, їх легко можна уявити в брючних двійках, на яких якраз і спеціалізується L’eskizzo.

"Ми хотіли, аби гардероб наших клієнток віддзеркалював їхні амбіції. Одяг із колекції можна носити на щодень і не почуватися недостатньо ошатними або ж занадто ошатними," — розповідає Світлана Філюк, креативна директорка бренду. Окрім костюмів, у колекції присутні варіативні доповнення до гардероба, як, наприклад, коротка жилетка з костюмними бортами, яку можна носити і поверх сорочки, і як нестандартне нашарування до костюму. В капсулу включені дві сорочки: класична і кроп-варіант, що додає виробу зухвалості та сексуальності. Навіть штани в колекції трансформуються у спідницю, яка є своєрідним конструктором: її можна пристебнути як додатковий елемент. Основні кольори колекції — класичні спокійні відтінки графіту, попелу і беж з несподіваним спалахом неонового зеленого.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.